V tem vrtiljaku nebolečih skokov čez plot, kot je delo povzel režiser Samo M. Strelec, so ključnega pomena prav igralci, saj glasbe, koreografij in raznih učinkov praktično ni.
Kot je na novinarski konferenci pojasnil Strelec, je imel Camolettijevo delo že nekaj časa v mislih. Čeprav se mu zdi "vse skupaj nič", ker gre v bistvu za težave nekoga, ki bi rad "skočil čez plot", meni, da "to skakanje čez plot ni enostavno".
Igra tako po njegovem mnenju "stoji in pade z igralci", zato v njej ni glasbe, koreografij, "hudih" scenografij ali učinkov. "Ampak mislim, da imamo hitre, bistre igralce z esprijem," je še ocenil režiser.
Specifičen žanr bulvarja
Pri (Totalno) katastrofalni večerji, ki jo bodo prvič uprizorili drevi ob 20.00, gre za specifičen žanr bulvarja, pri čemer je direktorica Gledališča Koper Katja Pegan pojasnila, da je želela, da bi se v tej sezoni ukvarjali z žanri. Pri bulvarju gre za morda podcenjen žanr, ki pa je izredno težek in zahteva izkušene igralce.
Kot je dodal Strelec, ta predstava ne rešuje sveta, vendar, kot je dodal, "včasih moramo malo egoistično rešiti sebe".
Igralec Aleš Valič, ki je po besedah Strelca "motor te komedije zmešnjav", je priznal, da ga je besedilo nasmejalo do solz. Glede domnevne lahkotnosti bulvarja pa je pojasnil, da sam ne razlikuje preveč med ravnmi gledaliških besedil. Opozoril pa je, da "se je zelo težko prikopati do tega, da si dejansko do konca preprost".
Ob Valiču igrajo še Mojca Partljič, Igor Štamulak, Vanja Korenč, Anja Drnovšek in Gorazd Žilavec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje