Ekipa, ki zdaj po odhodu Christopheja Capaccija ustvarja pod budnim očesom umetniškega vodje Milivoja Šurbeka, je ob tej priložnosti predstavila tudi program sezone 2011/12. Šele zdaj ga predstavljajo iz previdnosti, saj so imeli na račun tega v preteklih letih ogromno težav.
Zdaj, kot je povedal direktor SNG Opera in balet Ljubljana Mitja Bervar, vsi kazalci kažejo na to, da je veliki dan za ljubljansko Opero vendarle pred vrati. Sami se nanj pripravljajo, če pa bodo težave, bodo morali vsi udeleženci v procesu prevzeti vsak svoj del odgovornosti.
25. oktobra so opravili tehnični pregled, ki je pokazal, da bo nekatere stvari še treba popraviti. Kot je poudaril, si ministrstvo za kulturo v teh kriznih časih zelo prizadeva, da bi jim zagotovil nujno potrebna sredstva, kar jim daje možnost, da realno razmišljajo o odprtju v decembru.
Milivoj Šurbek razmere v hiši dobro pozna. Zaveda se, da ne more delati čudežev, vendar pa najraje dela tam, kjer ga potrebujejo. Po njegovem prepričanju je ansambel ljubljanske Opere vsekakor vreden zaupanja.
Novembra so premierno uprizorili komorno opero v treh dejanjih Didona in Enej angleškega baročnega skladatelja Henryja Purcella v koncertni izvedbi, v drugem delu pa so operni solisti, zbor in orkester poustvarili odlomke iz Mozartovih oper.
Črne maske, nato Nabucco
Januarja bo pozornost usmerjena v Maribor, kjer bodo Črne maske Marija Kogoja, koprodukcija s SNG-jem Maribor, odprle Evropsko prestolnico kulture. V Ljubljani si bo predstavo mogoče ogledati marca v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma. Februarja pripravljajo premiero Verdijeve opere Nabucco v osveženi režijski postavitvi nemškega režiserja Güntherja Lohseja, v kateri bo nastopila celotna domača zasedba, dogovarjajo pa se tudi za zasedbo vrhunske vloge Abigaile.
Med ponovitvami napovedujejo Verdijevo Traviato, Rusalke Antonina Dvoržaka, mladinsko opero Pastir Petra Šavlija in komično opero Apotekar Franza Josepha Haydna.
Ljubitelji baleta bodo prišli na vrsto dvakrat. Konec marca prihodnje leto je napovedana premiera baleta Giselle v koreografiji, zasnovi in režiji Davida Dawsona. Zgodba bo takšna, kot jo poznamo, koreografija pa precej drugačna, je povedal umetniški vodja baleta Irek Mukhamedov. Predstavo je označil kot balet 21. stoletja.
Junija bo Kongresni trg prizorišče Plesa poezije, projekta, v katerem bo sodelovalo več koreografov, od mlajših, še neuveljavljenih do priznanih imen. Osnovno izhodišče je poezija slovenskih pesnikov na temo Ljubljane. Kot je povedal Mukhamedov, so izbiro glasbe prepustili koreografom samim.
Med ponovitvami so napovedali baletni večer koreografij Pod zvezdami, baletni večer Vidnonevidno, balet za otroke Kdo je najmočnejši na svetu, Hrestača - Božično zgodbo Petra Iljiča Čajkovskega ter balet Romeo in Julija, ki bo baletni ansambel ponesel na gostovanje v Italijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje