Tjaša Celestina kombinira gledališko in likovno umetnost. Foto: RTV Slo
Tjaša Celestina kombinira gledališko in likovno umetnost. Foto: RTV Slo

Projekt Čuvanje, ki je v Peterokotnem stolpu gradu na ogled med 10. in 22. majem, je del širšega projekta, ki poteka pod naslovom Veščina dotikanja. V postavitvi umetnica, ki je diplomirala iz kiparstva, zdaj pa končuje magistrski študij scenografije in kostumografije na AGRFT-ju, združuje obe področji svojega poklicnega zanimanja. V projektu Celestinova povezuje vizualno-plastične vrednote gledališča in gledališke možnosti likovnosti in kiparstva.

Objekti, ki jih avtorica imenuje mala igrišča, ponujajo možnost različnih interpretacij. Ukvarjajo se z odnosi jaz-jaz, jaz-drugi in jaz-ti, opominajo pa tudi na personalizirani stik in notranje delovanje teh odnosov. Avtorica raziskuje tudi mejna polja med likovnostjo in performativnostjo, pri tem pa se osredotoča na odnose med instalacijo, ambientom, akcijo, telesom in umom.

Celestinovo največ Slovencev pozna po kostumografiji, ki jo je ustvarila za nadaljevanko o Prešernu, sodelovala pa je tudi pri filmu Klet. Scenografijo in kostumografijo je ustanovila tudi za gledališki predstavi Solo brez talona in Spleen, c'est moi, medtem ko je bilo mogoče njene likovne in kiparske dosežke med drugim videti na Ex temporu in v knjigi Z Don Boskom.