V Križnem hodniku Minoritskega samostana je bilo tako 2. 9. mogoče prisluhniti glasbi Baldassara Galuppija in beneškega baročnega skladatelja in Johanna Gottfieda Müthela, zadnjega učenca J. S. Bacha.
Azzolini je za svoje ustvarjanje prejel številna priznanja na različnih mednarodnih tekmovanjih, med drugim v Beogradu, Bonnu, Muenchnu in Pragi. Fagotistu je mogoče prisluhniti tudi v okviru različnih komornih ansamblov, med katerimi velja omeniti zlasti Sabine Mayer Bläserensemble, Il Proteo in Maurice Bourge Trio. Poleg tega je tudi profesor na Visoki šoli za glasbo v Baslu.
Ansambel Il terzo suono sestavljajo Lavard Skou-Larsen, Werner Neugebauer (violina), Firmian Lermer (viola), Milan Vrsajkov (violončelo), ime pa je dobil po akustičnem fenomenu, t. i. tretjem tonu, odkritju skladatelja in glasbenega teoretika Giuseppa Tartinija. Njegov program sestavljajo dela, ki segajo od baroka do sodobnega glasbenega ustvarjanja.
Kot že rečeno, sta poleg Azzolinija in ansambla Il terzo suono nastopili tudi Ai Ikeda iz Japonske in Jasna Nadles, ki poleg Milana Vrsajkova in Petra Brčarevića zastopa slovenske barve. Jasna Nades se lahko pohvali z nagrado mednarodnega tekmovanja Marie Canals v Barceloni (1998), kot solistka pa je v komornih skupinah nastopala na številnih festivalih v Franciji, Avstriji, Italiji, Sloveniji, Španiji, Maroku, Luksemburgu, Nemčiji, na Hrvaškem, Danskem in Irskem. Z Milanom Vrsajkovom je ustanoviteljica in umetniški vodja Tartinijevega festivala v Piranu ter ustanoviteljica komornega ansambla Il terzo suono.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje