Enega izmed možnih odgovorov ponuja Primož Čučnik, ki je 15. 6. v galeriji P-74 pripravil besedno-zvočni dogodek Iz besede kakor iz glasbe. V njem ob Čučniku, ki je avtor sestave in izvedbe, sodeluje tudi Taj Pečnikar, odgovoren za radijske signale in oblikovanje zvoka. Ideja dogodka temelji na skladateljskem načelu naključja, ki ga je utemeljil avantgardni skladatelj Joh Cage, in ideji o organizaciji besedila.
Z njim Čučnik dokazuje, da se lahko spremeni tudi pregovorna neslišnost branja, ki največkrat poteka v zasebnosti in tišini, od glasbe pa si avtor sposoja netipične zvoke za umetniški dogodek, saj skušajo avtorji šume in hrup po navadi iz dogodka izključiti, ne pa jih vanj vključiti. Čučnik besedila jemlje tudi iz svojih del, saj je v biografiji mogoče najti knjige Dve zimi/Two Winters, Ritem v rôkah/Rhythm in the Hands, Oda na manhattanski aveniji/Ode on the Manhattan Avenue, Akordi/Chords in Mi se vrnemo zvečer/We come back in the Evening, so precej nenavadni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje