Eva Peterson Lenassi: Sprehod (detajl), 2006, porcelan. Foto:
Eva Peterson Lenassi: Sprehod (detajl), 2006, porcelan. Foto:

Likovna ustvarjalnost Eve Peterson Lenassi je že od vsega začetka vezana na glino, tisti material z najmočnejšo simboliko prvobitnosti. Pogosto se osredotoči na en sam element, ki se v različicah množi, ponavlja in spaja. Njeno ustvarjalnost lahko zato uokvirimo v cikle, znotraj katerih posamezne postavitve tvorijo nekakšen mozaik razmišljanja o medsebojnih odnosih, odnosih do narave, prostora in časa. Ciklus Enaindvajseto stoletje je na ogled v Galeriji Herman Pečarič v Piranu.

Individualnost v dobi množične proizvodnje
"V ciklusu Enaindvajseto stoletje se kot glavni akter pojavljajo oblike, ki spominjajo na škorenj ali stopalo in v nekaterih kompozicijah privzamejo celo vlogo človeške figure, po drugi strani pa dajejo zaradi postopka izdelave (uporaba kalupa) videz brezimnega izdelka množične produkcije, ki naj ne bi imela lastne osebnosti. V tej dvojnosti tiči dialog, ki bi ga rada vzpostavila z gledalcem na temo medsebojnih odnosov, identitete in pomena identitete posameznika v družbi, ker globoko verjamem, da smo vsi posamezniki na tej zemlji tako tesno povezani med seboj, da se vsako naše dejanje na neki način zadeva vse nas," o svoji umetnosti razmišlja Peterson Lenassijeva.

Samostojne razstave Eve Peterson Lenassi so največkrat projekti postavitev v naravno okolje ali prostor, sodelovala je tudi na številnih skupinskih razstavah doma in v tujini. Tokratna razstava v Galeriji Hermana Pečariča je nagrada Obalnih galerij Piran, ki jo je prejela na Ex-temporu Piran 2005, VI. mednarodnem ekstemporu keramike, za najizvirnejše delo.