Na koncertu v Slovenski filharmoniji sta kot solista nastopili violinistka Lana Trotovšek in flavtist Maria Carbotte. Slovensko občinstvo je lahko prisluhnilo enemu redkih italijanskih orkestrov, ki redno izvajajo tudi baročni in klasični repertoar nemških ter avstrijskih skladateljev. Program koncerta si sestavljali Bachov Koncert v a-molu za violino in godalni orkester, BWV 1041, Rossinijeve Variacije za flavto in godalni orkester, Morlacchijevo delo Il Pastore Svizzero za flavto in godalni orkester, poleg tega še Puccinijeve Krizanteme in menuete, Brahmsov Liebeslieder-Walzer in Hačaturjanov Suite Masquerade.
Komorni orkester Milano Classica je začel delovati leta 1993, potem ko so ga ob prenehanju delovanja ustanovili člani simfoničnega orkestra Angelicum. Glasbeniki redno nastopajo v dvorani kompleksa Liberty v Milanu, se predstavljajo na koncertnih ciklih v gledališču Stradella v Vogheri ter na univerzi v Pavii.
Od ZDA do Turčije
Orkester nastopa tako po italijanskih mestih kot v tujini. Doslej se je med drugim predstavil v Nemčiji, Avstriji, Belgiji, ZDA, Španiji, Švici in Turčiji, sodeloval pa je s priznanimi umetniki, kot so Riccardo Muti, Ennio Morricone, Mario Brunello, Franco Gulli in Alexander Lonquich. Orkester sicer vodi glavni dirigent Massimiliano Caldi, njego umetniški vodja pa je flavtist Mario Carbotta, tokrat pa mu je dirigiral kanadski violinist in dirigent armenskega rodu Nurhan Arman, ki je dirigiral orkestrom po vsem svetu, med drugim litovski filharmoniji, filharmoničnim orkestrom iz Budimpešte, Bukarešte in Erevana ter številnim italijanskim komornim orkestrom.
Izvrstna predstavnica mlade generacije slovenskih glasbenikov violinistka Lana Trotovšek je izvedla uvodno točko sporeda, Koncert za violino in godalni orkester v a-molu, BWV 1041 Johanna Sebastiana Bacha. Italijanski skladbi z začetka 19. stoletja, Variaciji za flavto in godala Gioacchina Rossinija in Morlacchijevo delo, pa je izvedel flavtist Mario Carbotta, med drugim zmagovalec mednarodnega tekmovanja Francesco Cilea v Palmiju Mario Carbotta.
Skladbe drugega dela koncerta, ki je bil posvečen orkestru, so izražale, kot so zapisali organizatorji, "romantični lesk in zastrto starosvetno otožnost." Od Puccinijevih od treh Puccinijevih menuet, Brahmsovih za godala prirejenih osmih valčkov iz opusa 52 in enega, ki se je kasneje pojavil v drugi zbirki Liebeslieder, op. 65, do suite po scenski glasbi Arama Hačaturjana za moskovsko uprizoritev drame Mihaila Lermontova Maškarada leta 1944.
M. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje