Gola resnica, posneta po hvaljenem romanu Ruperta Holmesa Where the Truth Lies, je provokativen film o prepletenih življenjih, ki jih pretrese izdajstvo. Foto:
Gola resnica, posneta po hvaljenem romanu Ruperta Holmesa Where the Truth Lies, je provokativen film o prepletenih življenjih, ki jih pretrese izdajstvo. Foto:
Gola resnica
Zanimivo je, da je novi Egoyanov film, posnet v hollywoodskem slogu in s hollywoodskim proračunom, v svojem bistvu izjemno kritičen do industrije sanj.
Gola resnica
Klasičen duet: Lanny je maničen komedijant, Vince pa zbran resen moški – zna s svojimi šalami občinstvo nasmejati ali ganiti do solz. Na vrhuncu priljubljenosti in bogastva pa ju doleti tragedija.

Egoyan se je po kultnih filmih Exotica, Sladki poslej in Ararat podal v malce drugačne žanrske vode – lotil se je zadnje čase zopet modernega filma noir (naj spomnimo le na Črno dalijo Briana de Palme, ki si jo lahko pri nas ta hip še vedno ogledate). Čeprav je Gola resnica (Where The Truth Lies) na prvi pogled drugačen film, pa tematsko sovpada z Egoyanovim opusom desetih celovečernih filmov, ki so se vsi tako ali drugače ukvarjali z izdajalsko naravo seksualnosti, razlikami med videzom in resničnostjo ter subjektivno naravo resnice. Premierno ste si ga lahko ogledali 12. 10. v ljubljanskem Koloseju.

Odkopana zgodba o umoru
Egoyan opisuje Golo resnico kot “zgodbo o konfliktu med javno mitologijo in zasebno zgodovino”. Erotični triler, posnet po knjižni uspešnici Ruperta Holmesa, v ospredje postavi trojico privlačnih, ambicioznih in dvoumnih likov v Ameriki petdesetih let. Vince Collins (Colin Firth) in Lanny Morris (Kevin Bacon) sta zanimiv par: Vince je visok, eleganten moški, ki ima v eni roki ponavadi viski, v drugi pa žensko, Lanny pa je smešen možakar, ki počne stvari samo zato, da bi se mu smejali. Skupaj igrata v eni filmski uspešnici za drugo, njuni klubski nastopi pa so razprodani povsod od Las Vegasa do Miamija in Manhattna. Obvladata tudi nov medij – televizijo; imata svojo oddajo in vedno več oboževalk. Nekega dne pa slečeno truplo ene izmed njih najdejo v njuni hotelski kadi. Nobeden izmed njiju ni obtožen zločina, toda vez med njima je nepopravljivo uničena.

Ali "gola resnica" sploh obstaja?
Petnajst let kasneje naj bi knjiga o pozabljenih zvezdnikih porušila še zadnje ostanke ugleda, ki so jima ostali, hkrati pa izstrelila kariero seksi mlade pisateljice Karen O’Connor (Alison Lohman), ki skuša na vsak način znova načeti že dolgo pokopano zgodbo. Egoyan je tako soočil tri like – moška, ki bi rada za vsako ceno prikrila resnico, in žensko, ki bi jo prav tako za vsako ceno rada razkrila – in ustvaril večplastno skrivnostno zgodbo, v kateri ni nič tako, kot se zdi, in ki postavlja pod vprašaj samo naravo resnice in našo možnost, da jo spoznamo.