Razstava nosi naslov O fotografiji, na njej pa je zbran nepovezan niz fotografij, nastalih predvsem v zadnjih dveh letih. Kot pojasnjuje novomeški fotograf, razstavljena dela raziskujejo fotografski medij in odpirajo vprašanja, povezana z digitalno fotografijo. Gre za vprašanje avtorstva, izvirnika, izvirnosti in fotografskega poustvarjanja.
Del razstave, projekt Time Box (Časovni zaboj), je nastal kot navezava na film Dim (Smoke). Omenjeni film pripoveduje o človeku iz Brooklyna, ki je 20 let vsak dan ob istem času fotografiral en in isti kot svoje sobe. Film so predvajali ravno v času, ko je fotograf od ministrstva za kulturo dobil štipendijo v obliki mesečne stanarine v newyorškem Brooklynu. Na postavitvi v novomeški galeriji Simulaker so tako na ogled fotografije, ki so na podoben način nastale med umetnikovim bivanjem v Brooklynu, serijo pa spremlja še instalacija, zasnovana na delu filma Dim.
Irwinom na sledi
Del razstave predstavlja serija fotografij, ki so spremljale projekte umetniške skupine Irwin. "Z njimi odpiram vprašanje avtorja motiva oziroma projekta in fotografa. Fotografijo v tem primeru dojemam kot film, ki ima režiserja kot avtorja filma in snemalca, ki je direktor fotografije in hkrati enakovreden avtor," pojasnjuje fotograf.
Leta 1960 rojeni Bojan Radovič je fotografijo študiral na Fakulteti za umetnost in oblikovanje Swansea v Veliki Britaniji. Kot soustanovitelj je leta 1979 sodeloval pri odprtju novomeške fotogalerije Pri Slonu in istega leta z Williamom Messerjem pri organizaciji razstave sodobne jugoslovanske fotografije v britanskem Liverpoolu. Od takrat je postavil vrsto samostojnih razstav, svoje delo pa predstavljal tudi na skupinskih razstavah doma in v tujini. S svojim delom je v zadnjih 25 letih zapolnil osem fotografskih publikacij.
M. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje