Yann Marussich preizkuša skrajne meje vzdržljivosti človeškega telesa. Foto: Kapelica
Yann Marussich preizkuša skrajne meje vzdržljivosti človeškega telesa. Foto: Kapelica

S temi občutji, ki lahko močno načnejo posameznikovo duševno zdracje, se je 31. 5. v galeriji Kapelica 'poigraval' švicarski umetnik Yann Marussich. Izvirno plesalec, se je Marrussich kasneje preusmeril v umetnost performansa. Le ta mu je namreč omogočala celovito obravnavo zahtevnejših tematskih polj.



Umetnost Yanna Marussicha je pogosto 'žrtev' napačne interpretacije. Marussichev umetniški izraz je namreč težak, saj telo postavlja v okoliščine, ki so na meji vzdržljivega, obenem pa občinstvo nagovarja z izrazito težkimi temami. Leta 1966 v Ženevi rojeni umetnik v Ljubljani ni neznanka. Leta 2004 je namreč v galeriji Alkatraz gostoval s performansom Avtoportrtet v mravljišču. Po karieri plesalca se je usmeril k novim performativnim umetnostim, med letoma 1993 in 20000 je bil sodirektor gledališča Usine v Ženevi, od tedaj pa se posveča solo projektom v žanru performansa in body-arta.