Dela so bila že na ogledu v Piranu in Ljubljani. Foto: RTV SLO
Dela so bila že na ogledu v Piranu in Ljubljani. Foto: RTV SLO

To dokazujejo tudi naslovi njegovih prejšnjih razstav, med katerimi so bile Sublimarne pokrajine, Genotip, Sam in Relikvije. Tokratna Dela na papirju so v galeriji Božidar Jakac na Kostanjevici na Krki odprli 5. aprila. Za njihovo ustvarjanje je Vrezec porabil precej papirja, uporabil pa je tudi nekatera svoja starejša dela.

In kako so razstavljena dela nastajala?
Papirnate trakove fragmentarno sestavlja v nove organizme, ki včasih odkrivajo, drugič pa spet razkrivajo pogled v prostor za sliko. Kot bi se igral, avtor združuje odrezke različnih velikosti in jih povezuje v nove konstrukcije. "Ti slikarski objekti tako postanejo vabljivi tudi za otip, s čimer avtor ponovno preseže klasični princip in vlogo slikarske površine," je o njegovem ustvarjanju zapisala likovna kritičarka Nives Marvin.

Dela, postavljena na tokratni razstavi, so bila lani že na ogled v Obalnih galerijah Piran in Ljubljani, Vrezec pa jih je ustvaril med letoma 1995 in 2005. Marvinova jih je uvrstila v avtorjevo vrhunsko zrelo obdobje, o njih pa je zapisala še, da potrjujejo njegovo večdesetletno natančno in premočrtno zastavljeno raziskovalno-analitično kreativno razvojno pot. Z njim je ustvaril izvirno in prepoznavno slikarsko poetiko, vedno izzivalno z večplastno pomenskostjo, skrivnostno v svoji sublimni duhovnosti in mojstrstvu abstraktnega izraza, ga je še opisala Marvinova.