Na njej so 29. 7. na ogled izdelki, ki so jih mladi oblikovalci, stari med 18 in 35 let, ustvarili na temo živilske tržnice. Pri tem so se lahko navdihovali pri vsem, kar najdemo na stojnicah, tudi pri prodajnih artiklih, kot so začimbe, ribe in cvetje. Sadje in zelenjava, tema letošnjega razpisa, se tako pojavlja na različnih oblačilih, modnih dodatkih, nakitu ali izdelkih za dom.
Organizatorji tržnice, Društvo mladih oblikovalcev Pozitive in Društvo ŠKUC, so kot merilo za razstavljene izdelke vzeli svežo idejo, brezhibno izdelavo in uporabno vrednost izdelkov. Ti ne bodo popolnoma unikatni, saj je smisel tržnice, da je na voljo večje število podobnih izdelkov, kar bo tudi namen Škisove - prodajne - razstave z naslovom Kilo zelene, prosim!
Izdelki bodo naprodaj na pravi tržnici, zgrajeni v Škucu - namesto miz bodo galerijo zapolnile lesene deske na stojalih ter zaboji s sadjem, zelenjavo in oblikovalskimi izdelki, da pa bo vzdušje trnice popolno, bo poskrbela tudi avtorska glasba. Odprtje razstave, ki bo potekala v okviru projekta Dobimo se pred Škucem, bo popestrila še ulična predstava v režiji Primoža Ekarta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje