V prostorih galerije sta tako 29. 11. svoje ustvarjanje predstavila Borut Savski in Stefan Doepner. Pod naslovom projekta Totem in tabu je Stefan Doepner predstavil kibernetsko skulpturo Robot Totem, ki razkriva prevzemanje tradicij Romana Signerja, Jeana Tinguelyja in Alexandra Calderja. Sestavljena je iz več modulov, ki delujejo tako, da so med seboj povezani kot nekakšen skelet. Skulptura je obogatena z vrsto različnih senzorjev, ki omogočajo, da se zaveda nekaterih parametrov v svoji ožji okolici in se nanje primerno odziva.
Robot tako prenese informacije v gib in pridobi s tem lastno identiteno obnašanje. Tako gledalca spodbudi k razmisleku o samem stroju kot samozadostni celoti. Struktura skulpture poudarja dvoje - demistifikacijo tehnologije in kreacijo mita o svoji smiselnosti.
Podobne ideje so navdihovale tudi ustvarjanje Boruta Savskega, ki predstavlja miselne procese dekonstrukcije mita. Ta se je kot posebna vrsta tehnologije vključila v izgradnjo skulpture Električni Jezus 2. Umetnik se je tudi tukaj soočal z demistifikacijo razlogov, ki so rodili prvega Jezusa, in z rekonstrukcijo simbolov, ki so pripeljali do prav takšne izvedbe velikega Jezusa, ki ne more biti drugačna.
Objekt tako postane podobno neprosojen kot sam mit, ki mu je predhodil. Ob tem pa potrebuje svojega pripovedovalca zgodb, da se izogne površni estetizaciji. Pripovedovalec zgodb pa ni tisti, ki posreduje krščansko (ideologizirano) resnico o prvotnem mitu, ampak tisti, ki je ta mit razstavil in ponovno zgradil v detabuizirani (deideologizirani) mit.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje