Foto:
Foto:
Aljoša Ternovšek
Aljoša Ternovšek na Emi ne bo nastopil v vlogi Duleta Vavpotiča, v kateri ga poznajo gledalci oddaje TLP.
Nada Muminovič čaka na prve komentarje gledalcev na forumih. Foto: RTV SLO

Nada Muminovič, ki z ekipo sodelavcev prireditev kroji vse od prvih razpisov pa do končne izvedbe, priznava, da je pred nedeljskim spektaklom kar malo na trnih. Čeprav je slišala vseh 107 pesmi, s katerimi so se različni izvajalci skušali prebiti v finale, pa se za svojega favorita (še) ne more odločiti - za to izjavo pa morda tiči tudi kanček pragmatizma, saj se gospa Mumanovič, ki pogosto organizira glasbene prireditve, zaveda, da mora z vsemi finalisti v odštevanju do Eme sodelovati brez zapletov.

Glasovanje v treh korakih - prostora za taktiziranje ni!
Redaktorica je morala odgovoriti na številna vprašanja o sistemu točkovanja, ki se vsako leto spreminja, in o izboru glasovanja. Letos je ekipa "delo" ocenjevanja tako razdelila na tri dele: glasovanje prek stacionarnih telefonov, glasovanje prek mobilnikov in glasove žirije. Glavni vzrok za to delitev je želja približati se čim širšemu krogu občinstva: tistim, ki jim je najbliže tradicionalni način telefoniranja, mladim, ki uporabljajo mobilnike, in strokovni javnosti, ki jo bo poosebljala žirija.

Skrivnostni žirantje
Prav pri vprašanju, kdo bo strokovno žirijo sestavljal, je Muminovičeva ostala skrivnostna: da člani ne bi bili deležni medijskega obleganja, je njihove identitete razkrila le "opisno". Glasove bodo oddajali producent in sodelavec pri projektih tekmovanj za pesem Evrovizije, prva urednica Eme, ki je tudi večletna spremljevalka tekmovanja za pesem Evrovizije, nekdanji slovenski predstavnik na Evroviziji, nekdanji glasbenik, ki je prestopil med pravnike, peti in zadnji pa je član Društva slovenskih skladateljev.

Celoten klepet si lahko preberete tukaj.
Ker so prireditev v preteklosti že obtoževali, da je prihajalo do "kuhinje" v zakulisju, bo glasovanje letos potekalo tako, da bomo najprej videli glasove žirije, šele nato pa bodo prešteli telefonske glasove - tako ne bo mogoče reči, da žirija "nalašč" sabotira izvajalce, ki bi jih gledalci najraje poslali v Atene. Poleg tega bo na stekališču glasov prisoten tudi neodvisni notar, ki bo nadziral celotno glasovanje in vnašanje izidov v grafične tabele.

Če sta lahko zmagali Turčija, Ukrajina ...
Gostja klepetalnice pravi, da se ne bi ustrašila naloge organizacije izbora popevke za Evrovizijo, če bi Slovenija morda zmagala in bi se glasbena karavana kdaj v prihodnosti preselila tudi k nam. In ne zdi se ji niti nemogoče, da bi naša država kdaj zmagala - seveda pod pogojem, da bi imeli tako všečno pesem, da bi druge države pri glasovanju pozabile na stara zavezništva in tradicionalno glasovanje za svoje sosede. Po njenem mnenju bi v Evropi lahko "vžgal" tudi turbofolk, zaradi katerega se slovensko javno mnenje tako kreše - če bi pesem le bila kvalitetna. Nikakor pa se Slovenci ne bi smeli izogibati petju v svojem jeziku in se zatekati k angleščini, je prepričana Muminovičeva.

Kaj je skrivnost evroevforije?
Evrovizija, ki na svojem področju že petdeset let nima resne konkurence, je po besedah naše sogovornice tako priljubljena prav zato, ker nagovarja kar najširši del občinstva in je polna blišča in lahkotnih skladb, ki jih spremlja tudi kakšen škandalček. Če bo Ema 2006 slovenska različica spektakla, ki ga maja pričakujemo v Atenah, se bomo lahko prepričali v nedeljo ob 20.00, na prvem programu nacionalke.