Akademski kipar, rojen leta 1973 v Kopru, se na njej predstavlja z novejšimi deli, v katerih raziskuje odnos med portretom, masko in objektom. Zanima ga, kdaj portret postane maska ter kdaj se pri opazovanju portret in maska združita v objekt.
Urbani človek vs. domorodci
Pugelj je za izdelavo skulptur uporabil škodljivo plastično maso, s katero je tematiziral obsedeno skrb urbanega človeka za svojo podobo. Plastični maski sodobnega človeka pa je sopostavil obredno masko novozelandskih domorodcev, s poudarkom na njihovi prvobitnosti in povezanosti z naravo.
Misliti kiparsko
"Za Pugljevo kiparstvo drži, da misliti kiparsko pomeni materializirati tudi namaterialno. Material mu pomeni zgolj sredstvo in nikoli ne preraste same ideje, čeprav se v procesu približevanja ideji prilagaja materialu. Portreti (maske objekti) bi zaradi izbire materiala in velikosti morali delovati težko in neobvladljivo, vendar je izvedba objekta taka, da z igro svetlobe in sence avtor doseže učinek, kot bi orjaški obraz lebdel v zraku," je zapisala Petra Skaberne, kustosinja razstave.
Razstava, ki je nastala v sodelovanju med Festivalom Ljubljana in Društvom slovenskih likovnih umetnikov, bo na ogled do 30. maja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje