Devetih razstav v Ljubljani, ene v Madridu in drugih prireditev se je udeležilo 25.000 obiskovalcev, kar je dvakrat toliko kot na preteklih bienalih.
Kuratorka osrednje razstave Grafičnega bienala, ki ga že tradicionalno organizira Mednarodni grafični likovni center (MGLC), je bila Deborah Cullen. Na osrednjo razstavo je povabila 42 mednarodno uveljavljenih imen z vsega sveta. Razstava Prekinitev je na "živahnem terenu povezovala dela, ki so obravnavala grafiko tako z oblikovne kot tudi z vsebinske plati in pričala o trajni relevantnosti grafičnih procesov", so zapisali v MGLC-ju.
Drzne rabe tradicionalnih medijev so bile predstavljene v MGLC-ju, Švicariji in Jakopičevem sprehajališču, inovativno vključevanje novih tehnologij pa so prikazovala dela v Moderni galeriji.
Poseben poudarek so letos namenili zgodovini bienala z razstavo v Galeriji Cankarjevega doma ter nagrajencema prejšnjega bienala z razstavo Regine Jose Galinde in Miklosa Erdelyja v Muzeju za sodobno umetnost Metelkova in Galeriji Jakopič.
Spremljevalne razstave so gostili Ljubljanski grad, Galerija Kresija, Galerija Lek, začasno razstavišče na Vošnjakovi v Ljubljani in Calcografia National v Madridu.
Poleg velike nagrade, ki jo je prejela Maria Elena Gonzalez za delo Serija Govorica dreves, Skowheganska breza #1, sta bili omembe žirije deležni še Meta Grgurevič in Urša Vidic za projekt Mehanična galanterija/Srebrna nit. Letos so uvedli tudi nagrado občinstva za najboljšega umetnika, ki jo je dobil Tomas Vu-Daniel za delo Pesmi z Belega Albuma - The Beatles 1986.
Ljubljanski bienale, na katerem je letos razstavljajo več kot 60 umetnikov, je vključen v evropski projekt Brezdelje, disciplina in kazen, v katerem sodelujejo še Bienale Contour v Mechelenu, Mednarodni bienale sodobne umetnosti v Göteborgu in Liverpoolski bienale.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje