Na razstavi V znamenju večne krogle in življenjskega križa si je mogoče ogledati majhne in srednje velike plastike krogel in blokov v bronu, predstavljena pa so tudi manj znana avtorjeva dela: skice, risbe in grafike iz vseh obdobij umetnikovega ustvarjanja.
Čiste, primarne oblike
Kipar France Rotar (1933-2001) je s poudarjenim smislom za primarne oblike temeljno idejo svojega kiparstva razvil v razmerju do krogle. "Do tega se ni prebil iz apriorističnih miselnih predpostavk, ampak iz prvobitnega stika z naravo, v kateri je v mladosti odkrival kostanjeve plodove in klobuke gobanov ter mehkobo zlizanih obsavskih prodnikov," je ob razstavi zapisal likovni kritik Milček Komelj in dodal: "Praspomine na naravo (je) povezal z izkušnjami sodobnega kiparstva, usmerjenega k čistim oblikam, h katerim je težil tudi sam, nagib k abstraktnemu pa je spoznaval tudi v dialogu s svetovnimi kiparji, s katerimi je v Veroni sodeloval tudi kot livar". Rotar je svoje znanje nabiral na srednji šoli za oblikovanje in pozneje na ljubljanski likovni akademiji.
Razstava bo odprta v dveh sklopih: od 17. julija do 16. julija in od 24. avgusta do 10. septembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje