Razstava z naslovom IN-SIGHT: Georg Eisler – Sledeč življenju na ogled predstavlja kritični um bistrega opazovalca, čigar platna še danes ostajajo aktualna.
Ne glede na to, ali je šlo za večje dogodke ali trenutke vsakdanjega življenja, vse je obravnaval kot podobe, vredne ovekovečenja. Slikal je tako potnike v tramvaju in plesalce v klubu kot politično motivirano nasilje v Belfastu. A čeprav so bile njegove teme sodobne, se slogovno ni nikoli približal avantgardi in je skozi desetletja ostal zvest figurativnemu, realističnemu slogu slikarstva.
Georg Eisler (1928–1998) nikamor ni šel brez skicirke, v katero je lovil življenje okoli sebe. Beležil si je prizore, ki so ga ganili in mu dali misliti. Pri slikanju se je osredotočal na bistveno, podrobnostim ni namenjal pozornosti, njegova poteza pa je bila nagla, svobodna in živahna. Na dunajski razstavi so na ogled včasih kontroverzne teme v njegovi umetnosti, ki pričajo o slikarjevem kritičnem ukvarjanju s političnimi in družbenimi vprašanji. Umetnik je v mladosti tudi sam doživel politične sankcije, kar je trajno zaznamovalo njegovo ustvarjanje. Kritično se je ukvarjal s človeškim značajem in odnosi znotraj družbenega tkiva. Tankočutno je raziskoval identitete in mentalitete: plasti osebnosti, polarnost posameznika in družbe, posameznika in množice. V središču njegovega umetniškega iskanja pa je bila vselej človečnost.
Georg Eisler (1928–1998) se je rodil na Dunaju. Kot sin skladatelja Hannsa Eislerja in pevke Charlotte Eisler, ki sta bila oba člana komunistične partije, se je v obdobju pred drugo svetovno vojno pogosto srečeval z nasilnimi konflikti. Do vrnitve na Dunaj je mladost preživel v takratni Sovjetski zvezi (Moskva) in na Češkoslovaškem (Praga), nazadnje pa v izgnanstvu v Veliki Britaniji (Manchester, London).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje