Urejeno krožišče v Bohinjski Bistrici spreminja tudi podobo kraja. V njegovi sredini je spomenik, ki obiskovalcem kaže, da je v Bohinju vreme lahko precej nepredvidljivo, saj so zaradi posebnih geografskih pogojev poleti pogoste nenadne plohe in nevihte. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Urejeno krožišče v Bohinjski Bistrici spreminja tudi podobo kraja. V njegovi sredini je spomenik, ki obiskovalcem kaže, da je v Bohinju vreme lahko precej nepredvidljivo, saj so zaradi posebnih geografskih pogojev poleti pogoste nenadne plohe in nevihte. Foto: MMC/Miloš Ojdanić

Preureditev glavnega križišča v Bohinjski Bistrici v krožišče bo zagotavljalo boljšo pretočnost prometa zlasti v poletnih mesecih in večjo prometno varnost. "Za Bohinj je to velika pridobitev, na katero smo čakali vrsto let, zdaj pa smo z državo uspeli doseči dogovor in si razdeliti stroške ureditve na polovico," je dejal bohinjski župan Franc Kramar.

Naložba je obsegala obnovo zgornjega ustroja asfalta, ureditev odvodnjavanja, obnovo cestne razsvetljave in ureditev površin za pešce ter prometne signalizacije.

V preteklih letih denarja za večje ureditve cest ni bilo na voljo, je spomnil minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in tudi v proračunih za leti 2016 in 2017 je tako. Za večje naložbe in novogradnje bi zato potrebovali dodaten zanesljiv namenski vir. "Sedanji proračuni omogočajo samo vzdrževanje obstoječega omrežja, več pa žal ne," je minister odgovoril na vprašanje o reševanju še drugih prometnih težav Bohinja.

Kramar ob tem upa, da bi lahko v prihodnje s soudeležbo in finančnim sodelovanjem med občino ter direkcijo za infrastrukturo izpeljali še kakšno popravilo ali ureditev državnih cest, ki jih je v bohinjski občini za 42 kilometrov, nekatere med njimi pa so v zelo slabem stanju.