Izdelan bo širši nadvoz, čez katerega bo speljanih šest tirov namesto zdajšnjih štirih. Izvajali bodo tudi dela na Dunajski cesti in poglobili območje za pešce in kolesarje.
Po besedah Gorana Korošca z direkcije za infrastrukturo je predmet razpisa zamenjava konstrukcije obstoječega železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto, gradnja novih šestih tirov ter prilagoditev signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav ter stabilnih naprav električne vleke. Gradnja naj bi se po večini financirala iz sredstev načrta za okrevanje in odpornost in naj bi znašala okoli 80 milijonov evrov. "O višini financiranja ne bi govoril, ker poteka javno naročilo za samo gradnjo in ni javni podatek," je dejal Korošec.
Na območju železniškega nadvoza je načrtovana tudi rekonstrukcija Dunajske ceste. "Zdaj smo še v fazi idejnih zasnov. Okoli 30 centimetrov bo na določenih delih poglobljena konstrukcija, drugod nekoliko manj," pojasnjuje Korošec.
Zato se obetajo začasne popolne zapore Dunajske ceste in preusmeritev prometa, kar lahko na bližnjih in vzporednih cestah povzroči kar nekaj preglavic.
Nadgradnja nadvoza nad Dunajsko cesto je sicer prva faza nadgradnje železniške postaje v Ljubljani. Sledi nadgradnja tirne in peronske infrastrukture na železniški postaji, gradnja novega nadhoda nad tiri in nadgradnja obstoječega podhoda: "Predvidena je tudi nadgradnja železniških postaj od Šiške prek Ljubljane, Most, Polja do Zaloga in gradnja novega podvoza na Šmartinski cesti." Če ne bo zapletov pri razpisu, bi lahko po besedah Korošca dela začeli na začetku prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje