"Po enomesečnem zaprtju in začetku šolskega leta ocenjujemo, da motoriziran promet po mestu kljub zapori teče tekoče, razen občasnih zastojev ob jutranjih in popoldanskih konicah," so odločitev o podaljšanju zapore pojasnili na občini. Zastoje, ki so pričakovano nastali na Pobreški ulici, so uredili z daljšimi intervali semaforjev in puščico za zavijanje desno, ki dovoljuje avtomobilom zavijanje kljub rdeči luči na semaforju.
"Na Mestni občini Maribor smo tako sprejeli odločitev, da se zapora mostu za avtomobilski promet podaljša do 20. oktobra, da se s tem zajame še promet ob začetku študijskega leta. Razumemo, da se dalj časa navajamo na prometne spremembe, zato so tudi odzivi na zaporo mešani, vendar menimo, da je večina zaporo mostu za avtomobilski promet dobro sprejela," so navedli.
Nova avtobusna linija G5
Po navedbah občine je prav tako dobro sprejeta nova avtobusna linija G5, ki prepelje v povprečju 250 potnikov na dan in je skoraj 100-odstotno bolj zasedena kot prejšnja linija 8. K še boljši povezanosti in dostopnosti naj bi prispevali tudi prenova linij javnega potniškega prometa, širjenje mreže MBajk, nove kolesarske poti in prenova trgov in ulic.
Močno zmanjšane možnosti za vožnjo skozi središče mesta
V javnosti je zapora Glavnega mostu naletela na burne odzive. Podžupan Samo Peter Medved je pred dnevi povedal, da so zelo zadovoljni predvsem pešci, kolesarji in vozniki mestnih avtobusov, saj se jim zdaj ni treba stiskati na mostu z osebnimi avtomobili. Večjih težav niso zaznali niti ob začetku šolskega leta in prvem deževju, boljše je po njegovih besedah tudi prometno stanje v okolici Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Maribor.
Medtem ko občina ne skriva želje, da bi zapora postala trajna, so številni Mariborčani in okoliški prebivalci ogorčeni in jemljejo zaporo kot samovoljo župana Saše Arsenoviča. Po zaprtju Glavnega trga, dela Koroške ceste in Lenta za promet so se namreč močno zmanjšale možnosti za vožnjo v in skozi središče mesta, z zaprtjem Glavnega mostu pa naj bi se promet še dodatno zgostil na obstoječih prometnicah, predvsem Koroškem mostu in na ulicah severno od peš cone.
Stroka podpira zaprtje. "V mesecu in pol od zaprtja se je pokazalo to, kar smo prometni strokovnjaki napovedovali že prej in kar so kazale že analize izpred 20 let, da zapora ne bo bistveno poslabšala pogojev prometa drugod v mestu in da lahko avtomobilisti brez težav preživimo tudi brez tega mostu," je za časnik Večer povedal profesor na mariborski fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Drago Sever.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje