Prvi načrti povezovalne ceste Britof-Hotemaže segajo v sredino 70. let preteklega stoletja. "Mislim, da bi lahko pri tej cesti uporabili pregovor Kdor čaka, dočaka," je dejala ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.
Z odprtjem se je promet po tej cesti sprostil, preden pa bo izdano dokončno uporabno dovoljenje, bodo pristojni na predlog lokalnega prebivalstva izvedli še monitoring hrupa. S tem bodo po ministričinih besedah ugotovili, kje in koliko protihrupne zaščite bi se morebiti še potrebovalo.
Vrednost projekta znaša okoli 5,6 milijona evrov, a je po njenih besedah zaradi podražitev nekaj stvari še odprtih. Večino denarja je prispevala država, kranjska občina dobrih 160.000 evrov, občina Šenčur pa okoli 450.000 evrov.
Ob lanski ujmi so se pojavile nejasnosti glede tega, ali bo lahko država nekatere že začete projekte nadaljevala ali pa jih bo treba ustaviti. Na srečo so po besedah ministrice našli denar in projektov ni bilo treba ustavljati.
Povezovalna cesta je dolga 3,7 kilometra in poteka mimo naselij Britof, Milje, Visoko in Hotemaže. "To pomeni veliko razbremenitev lokalnih cest," je povedal župan Šenčurja Ciril Kozjek. Kot je dodal, bo prišlo še do nekaterih sprememb na prometni signalizaciji, saj so ob samem pregledu ugotovili neke neskladnosti, ki jih bodo zdaj tudi odpravili.
"Vsi stari Kranjčani vemo, koliko hrupa je bilo povzročenega na stari cesti, in menim, da smo lahko vsi hvaležni ministrstvu za infrastrukturo, konec koncev tudi vladi, da se je lotila tega projekta in da smo danes prišli do te rešitve," je dejal župan Mestne občine Kranj Matjaž Rakovec. Zato ga veseli tudi napoved ministrice, da bodo izvedene meritve hrupa.
Nova cesta bo po mnenju Rakovca poleg razbremenitve lokalnih cest veliko pomenila tudi z vidika večje prometne varnosti.
Prepoved vožnje s traktorji
Odprtje nove ceste je pospremil protest kmetov, ki so nezadovoljni, da na novi cestni povezavi velja prepoved vožnje s traktorji. Kot je poudarila ministrica, je promet urejen skladno s projektom, je pa prepričana, da bodo do pridobitve uporabnega dovoljenja še enkrat preverili tudi to zadevo.
"Pravila, kaj lahko in česa ne, so zelo jasna in zapisana v zakonodaji, tega si ne izmišljujem ne jaz ne moji sodelavci, ampak je jasno navedeno, kje, kaj, kakšne so hitrosti, kje lahko vozijo traktorji. Vse to bomo še enkrat preverili," je nezadovoljnim kmetom povedala Alenka Bratušek.
"Projekt je bil recenziran, pridobljena so bila mnenja in soglasja, ko bo projekt zaključen, bomo dodatno to preverili še s prometnega vidika, če je kar koli spornega in bomo k temu ustrezno pristopili," je ob tem dejal vodja sektorja za investicije v ceste na direkciji za infrastrukturo Tadej Mirkac.
"Mi smo mislili, da je to pridobitev za vse, tudi za nas kmete," je v imenu kmetov ministrico opozoril Janez Porenta. Prepričan je, da so traktorji dovolj hitri, da ne bi ovirali prometa in ustvarjali gneče na novi cesti. Tudi z vidika varnosti bi bilo varneje, če bi se lahko traktorji vozili po novi povezavi, saj je na stari cesti, ki gre skozi naselja, tudi veliko kolesarjev in pešcev, je opozoril.
Pristojne je pozval, naj še enkrat preverijo stvari in traktorjem omogočijo vožnjo po tej cesti, saj bi vsi udeleženci v prometu imeli več od tega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje