Slovenske ceste in še posebej mestna središča so zasičeni z reklamnimi plakati. Vrhnika ni pri tem nobena izjema. Prometno je zelo obremenjena, kar podjetja s pridom izkoriščajo za oglaševanje svojih izdelkov in dejavnosti. Poplava informacij, intenzivne barve in slike ter besedila pa koncentracijo voznikov s ceste usmerjajo drugam.
Prostor postaja vse agresivnejši
"Prostor postaja vse agresivnejši," pravi Uroš Jereb iz arhitekturnega biroja Delavnica, kjer so skupaj z Občino Vrhnika pripravili predlog odloka, s katerim želijo oglaševanje enotno urediti: "Osnovni namen pri označevanju pa je varnost v prometu. V Sloveniji imamo področje še zelo neurejeno in prepuščeno stihijskim odločitvam. Že v neki neposredni soseščini – v Avstriji, Italiji – je to oglaševanje manj izpostavljeno kot pri nas."
Veliko je starih oglasov
Inšpekcijski postopki za odstranitev nezakonito postavljenih panojev že potekajo, za preostale bo poskrbela Občina, ki bo natančno določila, kje in na kakšen način je dovoljeno oglaševati. Že ko bodo odstranili nezakonite oglase in tiste, ki niso več aktualni, bo panojev veliko manj, pove Bernard Kogovšek z Občine Vrhnika: "Številni puščajo stare oglaševalske elemente na fasadah. Recimo podjetje zamenja dejavnost, stare reklame pa še ostanejo."
Oktobra bodo občinski svetniki glasovali o odloku, pripombe sprejemajo še do petka. In čeprav z odlokom ne želijo kaznovati, temveč bolj usmerjati podjetnike, je v predlogu predvidena tudi kazen, 400 evrov, ki se bo lahko izrekla večkrat, če oglas po pozivu ne bo odstranjen.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje