Kot je na družbenih omrežjih pod naslovom Z letal na vlake! zapisal Mesec, mu je bilo že ob nakupu karte jasno, zakaj se drugi ministri ne odločajo za pot v Bruselj z vlakom. Karta je namreč enako draga kot letalska, zanjo je treba odšteti približno 300 evrov, pot pa namesto ure in pol traja 16 ur, pri čemer je treba trikrat prestopati.
"Celo avstrijski sprevodnik nas je vprašal 'bist du sicher?', ko je prebral na karti, kam gremo. Za primerjavo: iz Pekinga v Šanghaj je primerljiva razdalja, ki jo kitajski vlaki opravijo v štirih urah in pol," je zapisal Mesec, njegov zapis pa so v sporočilu povzeli tudi v stranki Levica.
Kljub ceni in dolgotrajni poti pa ima pot z vlakom po Meščevih besedah bistveno prednost: "Z letalom bi vsak od nas ustvaril 135 kilogramov izpustov CO2-ja, z vlakom jih bomo desetkrat manj. Potujemo štirje, kar pomeni, da smo prihranili skoraj pol tone izpustov."
Mesec je ob tem še opozoril, da bi za približevanje podnebnim ciljem v razvitih državah morali izpuste zmanjšati s približno 10 ton na prebivalca letno na od dve do tri tone, do leta 2050 pa doseči ogljično nevtralnost.
Z letali to ne bo mogoče, poudarja Mesec, ki vse funkcionarje pozive, da znotraj EU-ja potujejo z vlaki. "Če bi se več funkcionarjev moralo voziti do Bruslja po tirih namesto po zraku, potem bi že zdavnaj imeli hitre vlake," je dodal minister, ki verjame, da lahko potovanje z vlaki postane bistveno cenejše in hitrejše.
Ministri EU-ja, pristojni za enakost, bodo sicer na torkovem zasedanju govorili o zastopanosti žensk v procesih odločanja in na vodilnih položajih. Na dnevnem redu imajo še potrjevanje sklepov o ekonomskem opolnomočenju in finančni neodvisnosti žensk. Razpravljali bodo še o pristopu EU-ja k istanbulski konvenciji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje