Foto:
Foto:
Predsednik GIZ Transporta Emil Milan Pintar pravi, da so avtoprevozniki v nevzdržnem položaju.
Zemljevid poti protesta voznikov tovornjakov po Ljubljani
Avtoprevozniki so vozili v počasni koloni.

O svojem položaju, za katerega pravijo, da je nevzdržen, bodo danes govorili s predstavniki Gospodarske zbornice, jutri pa s predstavniki vlade. Opozarjajo predvsem na rastoče cene goriva, nove takse in visoke kazni za t. i. papirnate prekrške.


Vabimo vas, da svoje mnenje o protestu avtoprevoznikov poveste na forumu.


Božič označil protest kot nepotreben
Na ministrstvu za promet so presenečeni zaradi protesta avtoprevoznikov, saj po njihovi oceni usklajevanje nujnih sprememb zakona o varnosti v cestnem prometu v okviru medresorske delovne skupine poteka učinkovito. Minister za promet
Janez Božič je izrazil razumevanje ne pa tudi neučakanosti avtoprevoznikov.

Kdaj do dogovora?
Predsednik GIZ Transporta Emil Milan Pintar je ponovno opozoril na težek položaj avtoprevoznikov, ki se brez pomoči države ne bodo mogli dolgo upirati konkurenci iz tujine. Njihove težave naj bi sicer rešili v okviru posebne medresorske delovne skupine na prometnem ministrstvu, ki naj bi v soglasju z avtoprevozniki znižala nekatere z novim zakonom o varnosti v cestnem prometu določene milijonske kazni zanje. Prevozniki zahtevajo, da se kazni uskladijo z evropskimi, ki pa so precej nižje, policija pa je delo te posebne skupine prekinila.

V koloni 200 tovornjakov
Avtoprevozniki, protesta se jih je udeležilo okoli 200, so krenili z Brezovice in do Ljubljane vozili po desnem, odstavnem pasu. V koloni so vozili od Tržaške do Tivolske ceste, nato zavili na Dunajsko, potem pa na Dimičevo do stavbe Gospodarske zbornice, kjer so izročili protestno noto. Mimovoz so končali na krožišču Tomačevo, predstavniki avtoprevoznikov pa so se nato odpeljali še do ministrstva za promet, kjer so prav tako izročili svojo protestno noto. Za nekajkilometrsko pot so porabili dobri dve uri, daljših zastojev pa niso povzročili.

Za protestni mimovoz so se odločili avtoprevozniki, združeni v GIZ Intertransport, GIZ Transport, SAS ter združenji avtoprevoznikov pri Gospodarski zbornici Slovenije in Obrtni zbornici Slovenije. Protestirali so, ker menijo, da je njihov položaj neznosen. Del krivde za to naj bi nosila tudi Gospodarska zbornica.