![Če do 31. julija prometno ministrstvo ne bo omogočilo izvajanja elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku, bodo avtoprevozniki 1. avgusta prenehali plačevati cestnine in začeli voziti po cestninskih stezah za osebna vozila, je dejal Andrej Klobasa z OZS-ja. Foto: MMC RTV SLO](https://img.rtvcdn.si/upload/Slovenija/tovornjak_7.jpg)
Predsednik sekcije za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici (OZS) Andrej Klobasa je dejal, da, če do 31. julija prometno ministrstvo ne bo omogočilo izvajanja elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku, bodo 1. avgusta avtoprevozniki prenehali plačevati cestnine in začeli voziti po cestninskih stezah za osebna vozila. Če jih bodo pri tem ustavili policisti ali predstavniki Darsa, pa se bodo po napovedih Klobase popolnoma ustavili na cestninskih postajah in tako zaustavili celoten promet.
Bizjak: Slovensko avtoprevozništvo je v krizi
Prav tako naj bi 1. avgusta zaprli dostop do Luke Koper. "Slovenska javnost in vlada se morata zavedati, da je slovensko avtoprevozništvo v krizi in da je tako v krizi okoli 260.000 ljudi, ki delajo v tej panogi ali so z njo povezani," je pojasnil član upravnega odbora sekcije Aleksander Bizjak. Ob tem je poudaril, da je v zadnjem obdobju prodaja tovornih vozil upadla kar za 90 odstotkov.
"Vztrajamo, da bi morala država v času, ko še ni omogočeno elektronsko cestninjenje v prostem prometnem toku, za avtoprevoznike odpreti tudi lokalne ceste," je še poudaril Klobasa in izpostavil, da slovenski avtoprevozniki zahtevajo tudi strožji nadzor nad tujimi. Navkljub napovedi vožnje po stezah za osebna vozila, pa Klobasa upa na miren dogovor z ministrstvom za promet.
Pečnik zaskrbljen zaradi trošarin
Sekretar sekcije avtoprevoznikov pri OZS-ju Bojan Pečnik je ob tem izrazil skrb nad vračanjem trošarinske obremenitve dizelskega goriva, ki se uporablja za pogon motornih vozil za poslovno uporabo, saj naj bi imel predlog mnogo birokratskih ovir, kar pa predstavlja dodaten strošek za prevoznike.
Avtoprevozniki so opozorili tudi na cene predvsem dizelskih goriv, ki naj bi bile v tujini, na primer v bližnji Avstriji, mnogo nižje od tistih v Sloveniji. Te naj bi bile tudi vzrok, da tuji in tisti slovenski prevozniki, ki so v bližini meje, gorivo točijo v Avstriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje