Vinjete bodo natisnjene z zamudo, zato jih bodo nekaj časa nadomeščala potrdila. Foto: MMC RTV SLO
Vinjete bodo natisnjene z zamudo, zato jih bodo nekaj časa nadomeščala potrdila. Foto: MMC RTV SLO
Vinjete bodo za voznike osebnih avtomobilov in motornih koles obvezne od 1. julija. Foto: MMC RTV SLO
Cetis s pritožbo na izdelavo vinjet

Podrobnosti pritožbe še niso znane, revizijski postopek pa bo zavlekel izdelavo vinjet, tako da prvega julija te zagotovo ne bodo natisnjene. Zaradi tega jih bodo začasno nadomeščala posebna potrdila.

Riko-Optaglio je sicer za izvedbo med vsemi ponudniki zahteval najmanj denarja, saj bi vinjete natisnil za 995.040 evrov. Cena Cetisove ponudbe je bila dvakrat višja, in sicer je znašala 2,38 milijona evrov. Tudi švicarski Epitex je bil dražji od izbrane družbe, saj je zahteval 1,07 milijona. Najdražji pa je bil Kig s ceno 2,55 milijona evrov.

Na Darsu so potrdili prejem zahtevka, ki pa ga do pravnomočnega konca postopka vsebinsko ne bodo komentirali.

V skladu z Zakonom o reviziji postopkov javnega naročanja mora sedaj Dars o zahtevku za revizijo odločiti tako, da v 15 dneh od prejema v celoti ali delno razveljavi postopek oddaje javnega naročila ali zavrne zahtevek za revizijo, svojo odločitev pa posredovati Cetisu.

V primeru, da Cetis v 20 dneh, odkar je Dars prejel zahtevek, ne prejme odločitve, lahko nadaljuje postopek pred Državno revizijsko komisijo, o tem pa bo moral obvestiti tudi Dars.

Protestu se je pridružilo hrvaško ministrstvo za turizem
Projekt uvedbe vinjet je tako pred novim zapletom. Že sicer v Sloveniji odmevajo pritožbe hrvaških in avstrijskih voznikov, saj bodo morali kupiti vinjeto celo za najkrajšo pot preko Slovenije na Hrvaško. Prav tako grozi s tožbo Evropsko združenje avtomobilskih klubov, ki od Slovenije zahteva uvedbo krajših, 10-dnevnih ali mesečnih vinjet.

Protestu se je pridružilo tudi hrvaško ministrstvo za turizem, na hrvaškem avtoklubu pa dodajajo, da njihovi slovenski kolegi ocenjujejo, da bo takšna ureditev lahko škodila tudi slovenskemu zimskemu turizmu. Prek nemške in avstrijske zveze pa skušajo doseči, da bi se v reševanje spora vključila tudi svetovna avtomobilistična zveza.

Ministrstvo: Evropske zakonodaje ne kršimo
Na ministrstvu za promet v zvezi s tem sicer zagotavljajo, da z uvedbo vinjet naša država ne krši evropske zakonodaje. Odločitev o cestninjenju je stvar posamezne države, poleg tega pa gre za začasno uredbo, opozarjajo. Glede tega smo navsezadnje dobili tudi potrdilo Evropske komisije, so komentirali na ministrstvu.

Cetis s pritožbo na izdelavo vinjet