Določbe uredbe se uporabljajo za sisteme brezpilotnih zrakoplovov z vzletno operativno maso do 150 kilogramov. Za brezpilotnike z vzletno operativno maso 500 gramov ali manj, če se z njimi ne izvajajo letalske dejavnosti, upoštevanje določb uredb ni potrebno.
Druge brezpilotne letalnike uredba glede na težo deli v tri razrede. Razred 5 vključuje brezpilotnike do pet kilogramov, v razredu 25 so brezpilotni letalniki, ki tehtajo od pet do 25 kilogramov, v razredu 150 pa brezpilotniki nad 25 in do 150 kilogramov.
Letalniki, ki ne presegajo mase petih kilogramov, bodo morali imeti identifikacijsko nalepko, tisti težji od petih kilogramov pa bodo moral imeti pritrjeno negorljivo identifikacijsko ploščico z imenom in priimkom operaterja oz. upravljavca ter identifikacijsko oznako.
Lastniki bodo svoje letalnike morali zavarovati
Območja letenja so razdeljena v štiri razrede, odvisno od gradnje, naseljenosti in navzočnosti ljudi. Prvi razred obsega območje brez objektov ali ljudi, drugi razred predstavlja območje, kjer so pomožni objekti ali objekti, ki niso namenjeni bivanju ljudi in kjer ni ljudi.
Območje, na katerem so objekti, primarno namenjeni za stanovanje, poslovanje ali rekreacijo ali na katerem so objekti nizke gradnje, na katerih so ljudje, sodi v tretji razred, četrti razred pa obsega področje ožjih urbanih con, kot so središča mest, naselja in kraji.
Lastnik oz. operater brezpilotnika bo moral za svojo napravo skleniti tudi zavarovanje v skladu s predpisom, ki ureja obvezna zavarovanja v prometu.
Do višine 150 metrov bo letanje lahko potekalo brez dovoljenja, višje pa le s predhodnim dovoljenjem agencije za letalstvo, in sicer za določeno in objavljeno področje letenja. Globe za kršitve določil uredbe se gibljejo med 100 in 2.000 evri, odvisno od prekrška in statusa osebe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje