Obžalovanje, ki ga je ob stavki izrazil premier Borut Pahor, po mnenju SDS-a ne bo dovolj, saj bi nekdo moral prevzeti odgovornost za nastalo stanje, je na novinarski konferenci dejal Černač in poudaril, da odzivi vlade in ministra za promet Patricka Vlačiča "niso taki, ki bi šli po poti rešitve problema, ampak jih na eni strani poskušajo omiliti, po drugi pa zaostriti".
Luka Koper je po Černačevih besedah strateškega pomena za Slovenijo, "zaradi tega tiščanje glave v pesek in prelaganje odgovornosti na druge ne more razbremeniti odgovornosti, ki jo ima najprej minister za promet, z njim pa celotna Pahorjeva vlada".
Normalno bi bilo, da odgovornost prevzamejo tisti na najvišjih položajih, katerih odločitve pogojujejo odločitve vseh preostalih, zato v SDS-u menijo, da bi moral polno odgovornost prevzeti Vlačič in odstopiti.
"V bran pravni državi so se postavili delavci"
V SDS-u menijo, da gre pri stavki delavcev v Luki Koper za zaščito pravne države. Po njihovem mnenju so razprave o nepotrebnosti stavke enake, kot "če bi dejali, da je pravna država nepotrebna", je pojasnil Černač, ki je prepričan, da bi morala uprava družbe in nadzorni svet storiti vse za spoštovanje prava in rešiti probleme, "ki so nastali zaradi nespoštovanja prava, pravni državi pa so se v bran postavili delavci in sindikati".
Ob tem je naštel nekaj stavkovnih zahtev, "čudnih tudi za Slovenijo", ki jih po njegovem mnenju ob delovanju pravne države ne bi bilo. Izpostavil je zahtevo po izločitvi traktorskih prikolic z nedelujočimi zavorami v Luki in v prvi vrsti zahtevo za plačilo opravljenega dela.
Vsi v Luki Koper bi morali biti v enakem položaju, imeti enake možnosti in biti plačani za opravljeno delo, zato je rešitev v zaposlitvi tistih delavcev, ki delajo prek različnih posrednikov, so prepričani v SDS-u. Dvomijo, da bi "te probleme lahko rešila uprava, ki jih je povzročila".
"Kompromis z Avstrijo nepotreben"
Predlog avstrijske strani pri zapletih z vožnjo skozi karavanški predor je po Černačevih besedah nepotreben, saj so avtoprevozniki "žrtve nerešenega avstrijsko-slovenskega dogovora o reševanju varnosti v predoru". Za to je po mnenju SDS-a prav tako odgovoren Vlačič. "Ne moremo verjeti, da minister za promet ni pravočasno vedel, kaj se bo zgodilo, lahko pa verjamemo, da se ni bil pripravljen soočiti s posledicami tega, kar se bo zgodilo," je poudaril Černač in dodal: "Posledic začasnega zaprtja predora ne bodo nosili samo slovenski avtoprevozniki, temveč celotno slovensko gospodarstvo."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje