Zadnje patrije naj bi bile izdelane leta 2014 ali 2015. Foto: EPA
Zadnje patrije naj bi bile izdelane leta 2014 ali 2015. Foto: EPA
Erjavec obiskal tovarno oklepnikov

Ob obisku tovarne Gorenje Indop je Erjavec spomnil, da je vrednost celotne pogodbe 278 milijonov evrov, od česar je 160 milijonov evrov protidobav, Gorenje pa bo v petletnem obdobju izdelalo 122 vozil. Zadnje vozilo naj bi bilo izdelano leta 2014 oziroma 2015.

Prva patria že na testiranje
Po pogodbi s finsko Patrio bo letos dostavljenih 13 oklepnikov, od tega bodo štirje izdelani v Gorenju Indop. Karl Erjavec je dejal, da je zelo pomembno, da so oklepniki varni in zaščiteni, tudi protiminsko. Prvi oklepnik, ki je bil izdelan na Finskem, že odhaja na testni poligon v Pivko. Testiranje se bo začelo v sredo. Testni voznik oklepnika Simon Klančnik meni, da vozilo zmore marsikaj. Povedal je, da je oklepnik zelo širok, na cestah pa lahko doseže do 100 kilometrov na uro.

Proizvodnja oklepnikov poteka po pričakovanjih
Delavci so ustrezno usposobljeni za delo, tako za varjenje kot za certifikacijo v zvezi z montažo oklepnikov, je dejal Erjavec. Tudi Patria je ocenila, da proizvodnja poteka po pričakovanjih, pogodba pa bo realizirana v celoti.

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je povedal, da bo zaslužek z izdelavo oklepnikov zelo majhen, kljub temu pa so se za posel odločili, ker ima Gorenje že 30-letne izkušnje v strojegradnji in orodjarstvu. Član uprave Gorenja Franc Košec pa je dodal, da so morali za uzdelavo oklepnikov najprej zgraditi novo tovarno, na šolanje na Finsko pa so poslali 50 delavcev.

Erjavec obiskal tovarno oklepnikov