Milijone ljudi vsak dan navdihujejo programi javnih medijskih servisov. Spoznajte njihove zgodbe na podprimodobremedije.si. Foto: RTV SLO
Milijone ljudi vsak dan navdihujejo programi javnih medijskih servisov. Spoznajte njihove zgodbe na podprimodobremedije.si. Foto: RTV SLO
Kampanja
Slogan nove kampanje. Foto: RTV SLO
Podprimo dobre medije

Kot so sporočili z Radiotelevizije Slovenija (RTV SLO), se je s pobudo prvič zgodilo, da so se javni medijski servisi po vsej Evropi združili in ob širjenju lažnih novic, politične nestabilnosti, sporov glede financiranja in vzponu ponudnikov spletnih vsebin komunicirajo na enoten način.

Po besedah generalnega direktorja EBU-ja Noela Currana, ki jih povzema sporočilo, je ključnega pomena ljudi spomniti na pomembno vlogo, ki jo imajo javni mediji v družbi in v vsakodnevnem življenju. "Javni medijski servisi so največji vlagatelji v evropsko avdiovizualno produkcijo, novinarstvo in avdiovizualno kulturo. Vsakodnevno pozitivno vplivajo na življenja ljudi po vsej Evropi," je opozoril.

Pridružuje se mu generalni direktor RTV SLO Igor Kadunc, ki opozarja, da ne gre pozabiti niti pomena, ki ga imajo programske vsebine za ohranjanje slovenske kulture, "kar v majhni državi, kot je Slovenija, pomeni bistveno več, kot si pogosto priznavamo".

Po navedbah iz sporočila podatki sicer kažejo, da so javni mediji ključni akter za produkcijo vsebin na evropskih trgih, prav tako največ vlagajo v proizvodnjo izvirnih vsebin in prispevajo veliko več k neodvisni produkciji kot komercialni mediji. "Skoraj dve tretjini programa, ki ga predvajajo članice EBU-ja, so izvirne programske vsebine, 87 odstotkov teh je narejenih v izvirni državi ali v državi članici EU-ja," je zapisano.

Podatki tudi kažejo, da je 45 odstotkov filmov, ki jih predvajajo javni medijski servisi, narejenih v Evropi, medtem ko je pri komercialnih televizijah ta delež 21-odstotni. Od javnih medijev je tudi veliko bolj podprta produkcija igranega filma: 64 odstotkov igranega programa, predvajanega na javnih medijih, je domače produkcije v primerjavi z le tretjino igranega programa, predvajanega na komercialnih televizijah, so zapisali.

Podprimo dobre medije