Poslanec SDS-a Zvonko Černač je medtem na podlagi medijskih poročil na vlado naslovil poslansko vprašanje o stroških, odgovornih osebah in načrtih v zvezi z letalom. Foto: MMC RTV SLO
Poslanec SDS-a Zvonko Černač je medtem na podlagi medijskih poročil na vlado naslovil poslansko vprašanje o stroških, odgovornih osebah in načrtih v zvezi z letalom. Foto: MMC RTV SLO

Ob tem pa so v javnost prišle tudi informacije o zapletu, v katerem predstavniki podjetja Alfa Histria, ki je najemnik hangarja, v katerem je garažiran tudi falcon, niso dovolili odhoda letala v Ženevo, saj država Alfi Histrii domnevno ni plačala stroškov garažiranja falcona. Zaplet naj bi bil po poročanju različnih medijev rešen šele, ko naj bi v hangar prispelo več uradnih oseb in policistov.

Kot poroča Radio Slovenija, je podjetje Alfa Histria pred nekaj leti od Aerodroma Ljubljana najelo cel hangar, kjer je uredilo servis za manjša letala. V tem hangarju pa je bil garažiran tudi vladni falcon.

Da je vlada resnično lastnica dela hangarja, priznava tudi direktor Alfe Histrie Anton Perc, ki pa ob tem še pravi, da je podjetje najemnik celotnega hangarja, zato so ministrstvu pošiljali tudi račune, ki pa jih tam ne priznavajo. Državni sekretar na ministrstvu za obrambo Uroš Krek je zatrdil, da nikoli niso izdali kakršne koli naročilnice za hangariranje, ampak so poslali le obvestilo, da bodo hranili falcona na svojem delu hangarja.

Tako Perc kot Krek pa poudarjata, da ne želita zapleta razreševati prek medijev, skupno rešitev pa naj bi skušala najti že prihodnji teden. Del rešitve zapleta pa je gotovo tudi napoved, da bo Falcon iz servisa poletel na vojaško letališče Cerklje ob Krki, kjer ima vojska dovolj velike hangarje za garažiranje sokola, po nekaterih napovedih, pa naj bi letalo do jeseni tudi prodali.