Kot je napovedala direktorica slovenske družbe Sandra Županec, bo proizvodnja predvidoma stekla do začetka leta 2023, že zdaj pa računajo tudi na delavce nekdanjega Safila. Županec je ob sklenitvi dogovora z ormoškim županom Danijelom Vrbnjakom povedala, da je trg počitniških vozil zelo pozitivno naravnan, kar povečuje povpraševanje tudi po njihovih izdelkih. Ker so na zdajšnji lokaciji v Odrancih že precej prostorsko omejeni, so iskali druge možnosti in eno takih so našli v Ormožu.
Na območju severne poslovne cone nameravajo odkupiti dobrih 100.000 kvadratnih metrov zemljišč, kjer se bodo gradnje proizvodnih prostorov lotili v dveh fazah. V prvi načrtujejo zaposlitev od 300 do 400 ljudi, po dokončani drugi pa naj bi število narasla na od 500 do 600 zaposlenih. Če jim bo uspelo dobiti gradbeno dovoljenje pravočasno, začetek gradnje načrtujejo v letošnjem novembru.
Ker je Ormož letošnjo pomlad šokirala napoved italijanskega proizvajalca očal Safila, sicer tudi največjega delodajalca v občini, da z začetkom poletja zapira svoja vrata, kar se je nato tudi že zgodilo, računajo tudi na ljudi, ki so izgubili delo v tem podjetju. Že zdaj opravljajo razgovore z okoli 50 ljudmi, približno 20 so jih z začetkom julija že zaposlili.
Naložba podjetja s sedežem v Aulendorfu je v prvi fazi ocenjena na okoli 25 milijonov evrov, druga pa naj bi bila prav tako vredna več milijonov evrov. V ormoški tovarni načrtujejo predelavo kombivozil v počitniška vozila, medtem ko v Odrancih vse ostaja kot do zdaj, torej proizvodnja avtodomov, zato bodo še naprej vlagali tudi v zdajšnjo lokacijo.
"Seveda pričakujemo tudi kakšno pomoč od države, če bodo za to seveda pogoji in se bomo lahko prijavili na kakšen razpis," je še dodala Županec, da bi se to lahko zgodilo, pa je potrdil tudi gospodarski minister Zdravko Počivalšek. Ta je bil danes zelo vesel, da se je Carthago odločil za naložbo v obmejni občini.
"To dokazuje, da imamo v Sloveniji pozitivno in konkurenčno poslovno okolje tudi za tako ugledna podjetja," je dejal Počivalšek in dodal, da je na začetku slaba novica o odhodu Safila vse skupaj spodbudila k iskanju novih rešitev. To jim je v sodelovanju z občino in podjetjem zdaj uspelo, kar je po njegovem mnenju še posebej pomembno, ker gre za obmejno območje, ki bo deležno delovnih mest z višjo dodano vrednostjo.
Podpora ministrstva
Minister za gospodarstvo je zagotovil, da bodo projekt zagotovo podprli v vrednosti do 25 odstotkov, ob tem pa pripomnil, da so prav v sklopu sprememb dogovora za razvoj regij, ki sicer veljajo za več različnih področij v Podravju, Ormožu namenili dva milijona evrov za ureditev še ene od poslovnih con.
Odločitve podjetja je vesel tudi župan Vrbnjak, ki je obljubil, da se bodo na občinski strani potrudili izpeljati vse tisto, kar se od njih pričakuje. Predvsem to velja za komunalno opremo na zemljišču, ob tem pa bodo tudi sami zagotovili nekatere spodbude in poskrbeli za uresničitev še nekaterih pogojev za odkup in ureditev zemljišč.
"Gre za odlično lokacijo neposredno ob obvoznici, ki se bo v naslednjih letih začela navezovati še na hitro cesto do Ptuja," je dejal Vrbnjak. Ob tem je pojasnil, da sta dva milijona od države sicer namenjena za južno poslovno cono, kjer bodo komunalno opremili 12,5 hektarja zemljišča med zdaj že nekdanjim Safilom in ormoško bioplinarno.
Carthago se je sicer v zadnjih mesecih zanimal tudi za odkup prostorov Safila, a pogovori niso bili uspešni. Italijanski lastniki so namreč pred kratkim pogodbo o prodaji podpisali z logističnim podjetjem Znass Transport, a župan za zdaj še ne ve, kakšni so načrti novega lastnika, saj jih s tem za zdaj še niso v celoti seznanili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje