"Naša želja je, da zapišete v kratkih besedah, kaj se je zgodilo, kdaj se je zgodilo, komu se je zgodilo, kje se je zgodilo, skratka tiste osnovne podatke, na podlagi katerih lahko potem naš operater pošlje reševalce, da vam pomagajo," je prihodnjim uporabnikom na današnji novinarski konferenci dal nasvet vodja republiškega centra za obveščanje Boštjan Tavčar.
Sistem pošiljanja sporočil v sili bo prve tri mesece sicer deloval poskusno, v tem času pa bodo zbrali potrebne podatke in odpravili morebitne napake v sistemu, je še navedel Tavčar. Pojasnil je, da načrtujejo tudi videoklice v sili, to pa predvsem zato, da bodo gluhim in naglušnim omogočili uporabo znakovnega jezika.
Največ je potreb po medicinski pomoči
V letu 2011 so v 13 centrih, ki sprejemajo klice v sili, tako prejeli nekaj več kot 700.000 klicev. Največ klicev so dobili za nujno medicinsko pomoč, sledijo klici za pomoč ob požarih, veliko pa je tudi klicev, za katere v klicnem centru niso pristojni. Slab odstotek pa predstavljajo zlonamerni klici, ki so jih dolžni prijaviti zaradi kaznivega dejanja lažnega sporočanja.
V zadnjih tednih je precej poraslo število klicev zaradi burje, tako da so imeli v povprečju po en klic na minuto, kar predstavlja velik zalogaj za operaterje, je še navedel Božič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje