Boštjan Rigler, član uprave Darsa, je za Radio Slovenija povedal, da so v Darsu odločeni, da stroške sanacije nosi izvajalec del in nadzornik. V SCT-ju, ki je kot podizvajalec poskrbel za betonsko vozišče, pa so že večkrat povedali, da je vozišče skladno s takrat veljavnimi standardi. Uprava DDC-ja, inženirja in nadzornika betonske preplastitve vozišča naj bi celo sprejela sklep, da niso krivi za zdajšnje razmere v predorih.
Vse kaže, da soglasja ne bo kmalu, s tem pa se odmika tudi sanacija. Objaviti je namreč treba javni razpis za izbiro izvajalca del, ki naj bi opravil nepotreben postopek, s katerim so dosegli hrapavost betonskega vozišča, po katerem morajo vozniki zdaj ob deževnem vremenu hitrost omejiti na 60 kilometrov na uro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje