Spregovorili so tudi o možnostih sodelovanja Slovenije v razpravah in odločanju. Kot je znano, je Slovenija o načrtih za gradnjo dveh plinskih terminalov v Tržaškem zalivu izvedela iz medijev. Aprila je vlada ustanovila komisijo, ki je oblikovala stališča do problematike gradnje terminalov in pripravila prvo poročilo, ki ga bo vlada obravnavala v četrtek.
Poročilo navaja, da obstajajo čezmejni vplivi predvidenih projektov, česar italijanska stran sploh ni predvidela. Ti vplivi so zgostitev prometa, tveganje zaradi nesreč, razpršitve čistilnih sredstev, vnos tujerodnih organizmov zaradi prometa ladij, vplivi na ribištvo, marikulturo in turizem.
Koper je hrvaški ...
Medresorska komisija je med proučevanjem dokumentacije ugotovila še eno skrb vzbujajočo zadevo, ki jo je okolijsko ministrstvo prejelo iz Italije. V njej ozemlje Republike Slovenije sploh ni omenjeno, v besedilu pa se namesto pristanišča Koper omenja kar "hrvaško pristanišče".
Italijanska stran še naprej pospešeno nadaljuje postopek, slovenska stran pa je popolnoma izključena in ni prejela še nobenega obvestila, kdaj naj bi nas vključili v postopek. Okoljevarstvena gibanja in aktivisti so zaradi tega zelo zaskrbljeni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje