Težava viadukta Tržiška Bistrica so diletacijske plošče, ki so potrebne zaradi predvidenega raztezanja in posedanja objekta. 29. junija je odletela prva plošča, takoj zatem pa so začeli preverjanje preostalih plošč in zahtevali ukrepanje izvajalca. Foto: MMC RTV SLO
Težava viadukta Tržiška Bistrica so diletacijske plošče, ki so potrebne zaradi predvidenega raztezanja in posedanja objekta. 29. junija je odletela prva plošča, takoj zatem pa so začeli preverjanje preostalih plošč in zahtevali ukrepanje izvajalca. Foto: MMC RTV SLO

Ker dogovora z izvajalcem o priznanju reklamacije oziroma morebitnem naročilu novih plošč in njihove zamenjave še ni, se nam zdi nujno, da iz varnostnih razlogov zadevo vsaj za vmesno obdobje saniramo.

Tomislav Nemec, predsednik uprave Darsa
Poškodba na viaduktu Tržiška Bistrica

Viadukt Tržiška Bistrica na gorenjskem avtocestnem kraku je namreč delno zaprt zaradi poškodb na vozišču. Težava so diletacijske plošče, ki so potrebne zaradi predvidenega raztezanja in posedanja objekta. 29. junija je odletela prva plošča, zato so takoj začeli preverjanje preostalih plošč in zahtevali ukrepanje izvajalca, je pojasnil vodja avtocestne baze Janez Dovžan. Promet je po viaduktu stekel pred slabimi petimi leti.

Za zdaj kaže, da so bile plošče slabo gumirane oziroma vulkanizirane, kar pomeni, da je zgodba pravzaprav enaka kot v šentviškem predoru s protipožarnim ometom, je dejal minister za promet Radovan Žerjav.

Dodal je, da bi bilo dobro, da si predstavniki gradbenega podjetja SCT, ki je viadukt gradil, čim prej ogledajo zadevo oziroma da pokličejo podizvajalca teh plošč, to je italijansko podjetje Alga.

Objekt ima 10 let garancije
SCT se namreč doslej še ni odzval, čeprav ima objekt 10 let garancije, posamezni asfaltni deli pa imajo petletno garancijo. Dars je zato ukrepal sam in je zaprl prehitevalna pasova ter omejil hitrost prometa na 60 kilometrov na uro. Pri nekem drugem podjetju pa je naročil vulkanizacijo odpadlega ometa.

Minister je še dodal, da bodo naredili recenzije, ali so tovrstne dilatacijske plošče sploh primerne za območja s snegom, saj naj bi jih po nekaterih podatkih poškodovali snežni plugi. Žerjav pa je še opomnil, da je bil viadukt zgrajen leta 2003, tako da ne more te zgodbe nihče naprtiti ne njemu ne upravi Darsa.

Nemec: Nove plošče mora naročiti SCT
Predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec je dejal, da naj bi bila začasna interventna rešitev dokončana že v nekaj dneh, tako da bi bil lahko viadukt z nekaterimi omejitvami prevozen do konca tedna, vendar je vse odvisno od SCT-ja, ki mora kot izvajalec naročiti nove plošče, katerih dobavni rok je 90 dni.

Ker dogovora z izvajalcem o priznanju reklamacije oziroma morebitnem naročilu novih plošč in njihove zamenjave še ni, se nam zdi nujno, da iz varnostnih razlogov zadevo vsaj za vmesno obdobje saniramo.

Tomislav Nemec, predsednik uprave Darsa
Poškodba na viaduktu Tržiška Bistrica