Felipe Massa je pred letom dni na Hungaroringu doživel hudo nesrečo. Brazilec je povsem okreval po hudi poškodbi glave, ki jo je staknil, ko je med kvalifikacijami v njegovo čelado priletel odpadli del vzmeti z dirkalnika Rubensa Barrichella. Massa se namerava na Madžarskem zahvaliti vsem, ki so lani sodelovali pri njegovem reševanju. "Ko prispem na Hungaroring, se bom najprej sešel z delavci ob progi in medicinskim osebjem, ki je opravilo tako dobro delo, ko so me previdno spravili iz kokpita. Želim se zahvaliti tem ljudem, s katerimi čutim močno povezavo," je povedal 29-letnik, ki je lani iz bolnišnice v Budimpešti po operaciji odpotoval na okrevanje v Brazilijo.
Moštveni igralec ali marioneta?
Telo si je opomoglo, a zadnja dirka je zadala rane njegovemu ponosu, ki jih bo verjetno težje pozdraviti. Besede glavnega inženirja Roba Smedleyja v 47. krogu na Hockenheimringu so tudi dejansko potrdile, da je Brazilec številka 2. Brazilcu so po dirki očitali, da se je preveč očitno umaknil moštvenemu kolegi Fernandu Alonsu, potem ko je dobil "namig" iz boksa. "Ljudje ga bodo zdaj dojemali kot 'da-moža', ki se uklanja volji svojega podjetja. Morda ga imajo prav. Moštveni igralec ali marioneta? Meja je tanka," meni nekdanji dirkač David Coulthard.
Alonso prvič slavil na Madžarskem
Alonso, ki se je z zmago priključil obema dirkačema McLarna in Red Bulla v boju za naslov prvaka, bo – s "pomočjo" Masse ali brez njega – med najbolj "vročimi" kandidati za zmago na 12. (od 19) dirki sezone. Španec ima na Hungaroring dobre spomine; leta 2003 je tam dosegel prvo zmago v karieri dirkača formule ena, lani pa je osvojil 'pole'. Massa ima stezo sicer rad, a na njej nikoli ni imel veliko sreče; pred dvema letoma je bil na poti do zmage, ko mu je razneslo motor.
Ferrari se ni predal
Po nekaj katastrofalnih izidih je Ferrari pred VN Nemčije zavihal rokave, v vetrovniku so preizkusili nekaj izboljšav, ki so se dobro obnesle. V Nemčiji pa so rdeči, v nasprotju z zadnjimi dirkami, dobro kvalifikacijsko formo prenesli tudi na dirko. Napoved Alonsa, da se ne predaja, so se uresničile že v Nemčiji, uspeh namerava moštvo potrditi v okolici Budimpešte (a ne na tako sporen način).
Hungaroring ustreza Red Bullu
Značilnosti Hungaroringa naj bi ustrezale tudi Red Bullu, ki je hiter v ovinkih, zaradi Renaultovega motorja, ki mu v primerjavi z najboljšimi motorji primanjkuje nekaj konjskih moči, pa ni najbolj hiter na stezah, polnih ravnin. Ne bi bilo presenetljivo, če bi kateri izmed dirkačev Red Bulla osvojil še 11 pole za moštvo v tej sezoni. Ena večjih težav moštva je, glede na to, da je RB6 še vedno najboljši dirkalnik, da ne zna (vedno) 'pola' spremeniti v zmago (na 11 dirkah do zdaj so osvojili 10 najboljših štartnih položajev, a "le" pet zmag) - še posebej, če sta si "napoti" kar njihova dirkača. Za primerjavo: Ferrari najboljšega štartnega položaja ni osvojil že od VN Brazilije leta 2008, pred 28 dirkami.
Težave srebrnih
McLaren je na zadnji dirki moral priznati premoč ne le letos najhitrejšemu dirkalniku Red Bulla temveč tudi Ferrariju, a še ostaja na vrhu tako v posamičnem (Lewis Hamilton) kot skupnem seštevku. "Dirkalnik je precej dober. Steza na Madžarskem mi je zelo všeč in je ena tistih, ki bi morale precej dobro ustrezati našemu dirkalniku," pravi Jenson Button, ki je leta 2006 na Madžarskem prvič okusil slast zmage. Hamilton je slavil dvakrat. Kljub temu pa McLaren pričakuje težek konec tedna na Madžarskem in upa, da bo vsaj malo ujel priključek s Ferrarijem in Red Bullom. Ravno moštvo avstrijskega poslovneža Dietricha Mateschitza bi največ pridobilo s težavami McLarna in se mu približalo v obeh skupnih seštevkih.
Moštvo iz Wokinga ni imelo največ uspeha s svojo novo različico zadnjega difuzorja, ki povečuje podtlak in s tem hitrost v ovinkih. Difuzor naj bi bil eden glavnih razlogov za hitrost Red Bulla, Ferrari svojo različico uporablja od VN Evrope. Poleg tega so pri McLarnu prepričani, da je konkurenca izničila prednost, ki so jo srebrni imeli v začetku zaradi svojega t. i. F-zračnika.
VN MADŽARSKE, Budimpešta
306,458 km (70 krogov po 4,381 km)
Spored, petek:
Prvi trening ob 10.00
Drugi trening ob 14.00
Sobota:
Tretji trening ob 11.00
Kvalifikacije ob 14.00
Nedelja:
Dirka za VN Madžarske ob 14.00
Vrstni red 2009:1. L. HAMILTON McLaren-Mercedes
2. K. RÄIKKÖNEN Ferrari
3. M. WEBBER Red Bull-Renault
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje