Dirkač Ferrarija, ki je trenutno v skupnem seštevku peti, je sezono začel zelo dobro. V nasprotju z Alonsom, ki je na dirki za VN Malezije odstopil že v 2. krogu, je končal obe dozdajšnji preizkušnji, prav tako je zelo hiter tudi v kvalifikacijah, kjer je obakrat vozil hitreje od moštvenega kolega.
Na desni strani novice si oglejte reportažo z zadnje, izjemno razburljive dirke v sezoni 2008, ki je ime svetovnega prvaka razkrila šele v zadnjem zavoju.
Zadnjič je v formuli ena slavil sicer davnega leta 2008, ko je v Sao Paulu zmagal na dirki za VN Brazilije, toda prepričan je, da lahko s stalnim napredkom sezono konča zelo visoko.
Massa: Imam potrebno samozavest
"Za uspeh v boju za naslov prvaka moraš biti samozavesten, in menim, da imam potrebno samozavest. Toda moramo ostati ne realnih tleh. Kljub vsemu pa se zavedamo, da imamo dirkalnik precej boljši kot leto prej," je povedal 31-letnik, ki je lani najboljšo uvrstitev dosegel na dirki za VN Japonske (2. mesto), sezono pa je končal na 7. mestu. V Sepangu je po hitrem Alonsovem odstopu reševal čast moštva iz Maranella, ki je sicer v primerjavi z lansko sezono nekoliko izboljšalo dirkalnik, a lahko bi bil še boljši. "Čaka nas še veliko dela. Še vedno se da dirkalnik precej izboljšati in ga narediti še bolj konkurenčnega. Če bomo tako nadaljevali, se nam bodo povečale možnosti za doseganje zmag, v boju za naslov prvaka pa bomo tako postali še močnejši," je še dodal Massa.
Leta 2008 v zadnjem ovinku ob naslov
Massa je v karieri dobil 11 dirk v formuli ena, prve zmage se je veselil leta 2006 na dirki za VN Turčije. Največ jih je zbral v izjemni sezoni 2008 (6), ko je postal tudi svetovni podprvak. Naslov prvaka je takrat za boro točko razlike osvojil Lewis Hamilton (McLaren). Massa je tisto sezono začel slabo, na uvodnih dveh dirkah je odstopil, nato pa na tretji v Bahrajnu že stopil na najvišjo stopničko. Ob Bahrajnu je dobil še dirke v Turčiji, Franciji, Španiji (VN Evrope), Belgiji in v rodni Brazliji. Prav v Sao Paulu, prizorišču sklepnega dejanja sezone, je vknjižil pirovo zmago - slavil je pred domačim občinstvom, vendar naslov prvaka izgubil za pičlo točko. Ob prihodu v cilj je Massa sicer že mislil, da je postal svetovni prvak, a je nato Hamilton ovinek pred koncem prehitel Tima Glocka in si privozil potrebno 5. mesto, kar je bilo dovolj za končno slavje (pred dirko je imel na vrhu seštevka 7 točk naskoka). Če bi bila Massa in Hamilton točkovno izenačena, bi naslov prvaka zaradi večjega števila zmag (6:5) osvojil prvi.
Pri Ferrariju še vedno številka dve
Takrat so bili pri Ferrariju, ki je sicer osvojil 16. konstruktorski naslov, nad Brazilcem navdušeni, predsednik Luca di Montezemolo je občudoval njegovo zrelost, mnogi so bili prepričani, da Massa pri Ferrariju ni in ne bo več številka dve. Na Brazilčevo žalost so se ušteli - prva violina pri italijanskem moštvu je bil še vedno Kimi Räikkönen, po njegovem odhodu iz formule ena leta 2009 pa je 'ledenega Finca' zamenjal Alonso.
Domenicali: Najmočnejši je Red Bull
Vodja moštva Ferrari, Stefano Domenicali, je medtem priznal, da ima trenutno najboljši dirkalnik Red Bull, a hkrati poudaril, da Ferrari za moštvom Dietricha Mateschitza ne zaostaja prav dosti. "Ne vem točno, kje je v tem trenutku naše mesto, a prepričan sem, da smo med vodilnimi moštvi v formuli ena. Na nekaterih progah bo naš dirkalnik v prednosti, na drugih bodo v prednosti drugi dirkalniki. Zagotovo je trenutno Red Bull najmočnejši, toda počakajmo še malo. Zelo konkurenčna sta tudi Mercedes in Lotus." Ferrari v boju za konstruktorski naslov za Red Bullom že zaostaja za 26 točk, naslednjo priložnost, da zareže v prednost vodilnega, bo imel 14. aprila v Šanghaju. "To bo zelo zanimiva sezona, polna izzivov. Prepričan sem, da bomo vseskozi v samem vrhu," je sklenil Domenicali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje