Max Mosley je odločen, da bo med recesijo spravil potratni cirkus na realna tla, a se mu velika tovarniška moštva odločno upirajo. Foto: EPA
Max Mosley je odločen, da bo med recesijo spravil potratni cirkus na realna tla, a se mu velika tovarniška moštva odločno upirajo. Foto: EPA

Ob takem razpletu se je Fia celo pripravljana pogajati o spornem omejevanju proračunov moštev elitnega bencinskega športa. Mosley in Fia sta si zamislila, da celotni stroški moštev brez plač dirkačev in promocijskij akcij ne bi smeli presegati meje 46,5 milijona evrov.

Bo Fota prisluhnila Fii?
"Pravilnik nam ne dovoljuje, da bi ta hip spreminjali pravila za sezono 2010. Lahko pa jih bomo, ko bomo imeli seznam ekip, ki bodo sodelovale. Če želijo ekipe Fote sodelovati in oblikovati pravila, se morajo takoj brezpogojno prijaviti," med drugim piše Max Mosley.

"Takoj po 12. juniju nameravamo z vsemi sprejetimi ekipami organizirati sestanek, da bi se pogovorili o idejah za spremembo pravil, kakršne predlaga Fota." Ferrari, BMW Sauber, McLaren Mercedes, Renault, Toyota, Brawn, Red Bull in Toro Rosso namreč prijavo pogojujejo s tem, da se še ta teden podpiše nova komercialna pogodba, da se ohranijo letošnja tehnična pravila in da se omejitev proračuna sprejme postopno (v dveh ali treh sezonah). Po Mosleyjevem mnenju se to ta teden ne more zgoditi.

T. G.