Moštvu iz Wokinga letos še zdaleč ne gre vse po načrtih. Po koncu lanske sezone so se zahvalili Mercedesu, ki je britanski dirkalnik poganjal vse od leta 1995, in se odločili za Hondin pogonski sklop.
Japonci se (za zdaj) s pogonsko enoto še niso najbolj izkazali, a petkov napredek je bil več kot očiten, saj je Button odpeljal 101 krog - več kot polovico McLarnovega izkupička na uvodnih dveh štiridnevnih testiranjih v Jerezu in Barceloni.
Skoraj tri sekunde za Rosbergom
Luč na koncu predora, bi lahko rekli, a pot do elite je še dolga. Resda McLaren še ni v celoti preizkusil zmogljivosti Hondinega motorja RA615H, toda zaostanek za najboljšimi - predvsem Mercedesom - je ogromen. V petek je najhitrejši krog na najmehkejši različici gum odpeljal Nico Rosberg, ki je bil kar sekundo in dve desetinki boljši od drugouvrščenega Valtterija Bottasa, Button je na petem mestu zaostal za slabe tri sekunde (+2,798).
Na dirkalnik se je končno lahko zanesel
"Končno se lahko o nečem pogovarjamo," se je ob prihodu na novinarsko konferenco po solidnem dnevu s sedmo silo pošalil Button in nadaljeval: "Danes je za nami uspešen dan. Dirkalnik je bil zanesljiv in res je neverjetno, koliko lahko narediš, če se na dirkalnik lahko zaneseš. Napravili smo velik korak naprej. Za večino ekip 100 krogov ni nič posebnega, a za nas je, kot bi jih odpeljali tisoč!" Toda svetovni prvak iz leta 2009 je hitro stopil na realna tla in opozoril, da njegovo ekipo čaka še veliko trdega dela, da bo ujela najboljše. "Če pogledate čase, nismo niti približno tako hitri kot najboljši. Toda danes ste lahko zaznali velik napredek. Upam, da bomo napredovali tudi v prihodnjih dneh," z upom v naslednja dneva, ko bo dirkalnik MP4-30 testiral Kevin Magnussen, zre Britanec.
Do boja za najboljša mesta še dolga pot
McLaren je po oceni dirkaškega direktorja Erica Boullierja na prvih štiridnevnih testiranjih preizkusil le polovico tistega, kar je želel. Na seznamu je še vedno veliko neobkljukanega, časa pred zaključkom testiranj in začetkom nove, 66. sezone v kraljici motošporta pa je vse manj. Britanci morajo - med drugim - še vedno opraviti simulacijo celotne dirke. "Dobro se zavedamo, da lahko iz Hondinega pogonskega sklopa iztisnemo še več, a zaenkrat ga še nismo v celoti obremenili. V zadnjih dneh smo lepo napredovali, čaka nas še veliko dela. Občutek je dober, vsekakor pa v razvoju še nismo tam, kjer želimo biti. Do bojevanja za najboljša mesta je še dolga pot," je sklenil 35-letnik iz Frooma.
Tretji dan testiranj, izidi: Odpeljani krogi, 3. dan: 1. L. HAMILTON Mercedes 1:23,922 1. N. HÜLKENBERG Force India 158 2. F. MASSA Williams +0,240 2. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 136 3. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 0,254 3. C. SAINZ ML. Toro Rosso 132 4. C. SAINZ ML. Toro Rosso 1,169 4. D. RICCIARDO Red Bull 128 5. R. GROSJEAN Lotus 1,178 5. M. ERICSSON Sauber 123 6. M. ERICSSON Sauber 1,455 6. R. GROSJEAN Lotus 116 7. N. HÜLKENBERG Force India 1,917 7. F. MASSA Williams 102 8. K. MAGNUSSEN McLaren 2,203 8. L. HAMILTON Mercedes 76 9. D. RICCIARDO Red Bull 2,720 9. K. MAGNUSSEN McLaren 39
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje