Dolgoletni kolesarski reporter na Televiziji Slovenija David Črmelj pa meni, da še ni potrebe, da bi slovensko kolesarsko javnost skrbelo zaradi forme Zasavca.
Črmelj je bil gost podkasta Tour 202, poudarja pa, da morajo imeti člani Bore na čelu z Rogličem v teh dneh mirno glavo. "Če je glava na mestu, potem marca še ne moreš reči, kaj se bo pozneje zgodilo. Če se ti še do aprila, ko se bo končal prvi sklop klasik, nič ne posreči, imaš še vedno čas, da si oddahneš in da začneš graditi na novo. Dokler je razmišljanje pravo, sploh ni skrbi," je povedal Črmelj.
Rogliča že nekajkrat prezgodaj odpisali
Radijec Luka Dolar, ki je tako kot Črmelj dirko spremljal na prizorišču, opozarja, da se je Roglič predvsem osredotočil na Remca Evenepoela in pazil nanj, pri tem pa se ni pretirano oziral na druge. Belgijec bo eden njegovih glavnih konkurentov na Dirki po Franciji, ki je seveda osrednji cilj Rogličeve sezone. Tako Dolar kot še en radijski kolesarki reporter Igor Tominec menita, da povsem brez skrbi nista, Roglič namreč prvič po letu 2018 ni dobil svoje uvodne etapne dirke v sezoni, a Tominec opozarja, da so številni Rogliča že nekajkrat prezgodaj odpisali.
Denimo lani na Dirki po Italiji, ko je Roglič na prvem kronometru za vodilnim zaostal za tri četrt minute, pa je marsikdo rekel, da je dirka že odločena. Ali pa na olimpijskih igrah v Tokiu, kjer Roglič na cestni preizkušnji ni blestel, potem pa nekaj dni pozneje za več kot minuto v kronometru premagal vso konkurenco.
Največja težava prava oblačila za spremenljivo vreme
Trojica je skupaj z voditeljem Luko Petričem iskala razloge za to, da Rogliču ni uspelo slediti najboljšim na dirki do sonca, ki je bila letos bolj dirka po dežju. Prav to je bil eden od razlogov, ki so ga izpostavili pri Bori, da je bil Roglič povsem premražen v zadnji etapi, v kateri je izgubil največ časa. Črmelj je rekel, da se je bilo težko ustrezno obleči za nedeljsko preizkušnjo, saj se je začela v soncu, potem pa je deževalo in se ohladilo, ravno ko je Roglič želel dodatna oblačila in opremo za dež, pa je dirka eksplodirala, kot je rekel vodja moštva Ralph Denk.
Komisarji niso dovolili, da bi avtomobil Bore prišel do Rogliča, zato 34-letnik ni pravočasno dobil opreme. Denk je tudi zatrdil, da bo pomembno zgraditi kemijo v ekipi, da se Roglič navadi in zaupa svojim moštvenim kolegom. Vendarle je bila to prva dirka, na kateri so skupaj tekmovali, je povedal Denk.
Petrič je tudi vprašal, ali je kakšna možnost, da bi bil Roglič pretreniran. Tisti blizu Rogliča so namreč rekli, da je pozimi dobro in veliko treniral, a Črmelj pravi, da ne verjame, da bi lahko Roglič preveč treniral. "Znanje, tehnologija in strokovnjaki so v zadnjih letih tako napredovali pri regeneraciji, pri načinu treninga, pri analizah, da se to sploh ne dogaja več. Najboljši v zadnjih letih sploh ne zgrešijo cilja in forme," meni Črmelj.
Roglič resda ni med najmlajšimi v vrhu svetovnega kolesarstva, od sedem do enajst let starejši je od preostalih v veliki četverici. Dolar pravi, da bi lahko to imelo vlogo v prihodnosti, toda pri tem ne gre pozabiti, da je Roglič kolesarsko razmeroma zelo mlad, saj se profesionalno s tem športom ukvarja šele dobro desetletje, približno toliko časa kot njegovi veliki tekmeci.
Nizozemska ekipa nadaljuje pisanje zgodovine
Visma Lease-a-Bike je prejšnji teden dobila obe veliki večetapni dirki. Preizkušnjo Pariz–Nica je presenetljivo dobil Američan Matteo Jorgenson, dirko od Tirenskega do Jadranskega morja pa pričakovano Danec Jonas Vingegaard. Nizozemska ekipa je lani blestela, dobila je vse tri grand toure, tudi letos pa torej fantastično odprla kolesarsko leto. Za zmago je na uvodni belgijski klasiki poskrbel tudi Jan Tratnik.
Tominec je predstavil svojo teorijo, da se kakovost dela v moštvih ne določa po napredku najboljšega kolesarja, pač pa po napredku petega, šestega, sedmega v ekipi. "Pri Vismi se vidi, da z vsemi delajo kakovostno. Dvojka, trojka, vsi od Seppa Kussa naprej napredujejo. Enako bi rekel tudi za Boro. Težave Rogliča na dirki Pariz–Nica niso pokazatelj tega, da ekipa ni na pravi ravni. Kolesarja številka dve in tri, morda sta to Hindley in Vlasov, sta naredila korak naprej. Poleg tega je Daniel Felipe Martinez že zmagoval v tej sezoni, morda bo on zelo pomemben pomočnik Primoža Rogliča na Touru. Tudi pri ekipi UAE se drugi ob Pogačarju zelo dobro letos vozijo," meni Tominec.
Nihče ni večno najboljši
Toda Črmelj opozarja, da nihče ni večno najboljši. "Težko je ostati na vrhu. Ineos je zelo dolgo vztrajal na vrhu, pa so zamudili to novo generacijo, ki je res noro dobra. Visma pa je rasla. S Primožem Rogličem se je začelo, tudi z Groenewegnom, letošnje cilje pa so prilagodili. Bolj stavijo na klasike, kot pa da bi poskusili znova denimo dobiti Giro. Zdaj rastejo tudi druge ekipe. Lidl-Trek je zelo dober letos s Pedersenom in Skjelmosejem. Zakaj pa ne bi uspelo Bori? Red Bull je prišel, ima večinski delež. Če se Red Bull odloči imeti najboljšo ekipo, jo bodo tudi skušali sestaviti. Seveda pa potrebujejo čas. Tudi Visma ga je potrebovala, kar veliko ga je potrebovala," pravi Črmelj.
Bora je na najnovejši jakostni lestvici ekip splezala za tri mesta, z desetega na sedmo v prvih tednih te sezone, na posamični pa je razlika med vodilnim Tadejem Pogačarjem in Jonasom Vingegaardom po zmagi Danca na Tirreno-Adriatico s skoraj 1400 točk razlike skopnela na dobrih 400 točk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje