Inovatorji spreminjajo pravzaprav še edino stvar v košarki, ki je že skoraj stoletje ista: "Če dobro pomislimo, se košarka že od nekdaj igra na lesenem igrišču," je v pogovoru z dopisnikom RTV Slovenija iz Beograda Boštjanom Anžinom povedal Christof Babinsky, direktor podjetja ASB Glassfloor.
Barvita prihodnost se sicer sliši zapletena, saj so "tla izdelana iz stekla in aluminijastega podstavka z dvojno gugalnico, med njima pa je LED-zaslon". Lažje povedano, gre bolj za kakšen ležeč televizijski zaslon kot običajno parketno igrišče. "Spodaj je napeljanih več kot 8000 kablov. Seveda je veliko tehnologije, ampak precej preproste."
Dovolj enostavno deluje, da ga med tekmo upravljajo le štirje ljudje. Dodajajo recimo imena košarkarjev, statistične podatke, posebne učinke in oglase. "Ko igralci pridejo na igrišče in sodnik vrže žogo v zrak, lahko v istem trenutku spremenimo celo postavitev igrišča."
Gre seveda za večji užitek gledalcev, a tudi za igralce je podlaga nadgradnja lesenega parketa. "Na primer, takoj opazimo, ali je igrišče mokro. Samo igrišče je ogrevano, zato voda izhlapi," je pojasnil Babinsky.
"Nočemo, da bi šport postal atrakcija ali zabavni izdelek. Gledamo športnike, ki vrhunsko tekmujejo, in tako mora tudi ostati."
In zato je podlaga še primernejša za posebne priložnosti, ko se dogaja veliko več kot košarka sama. Taka priložnost bo avgusta v Stožicah – slovo Gorana Dragića bo na prav taki podlagi še toliko bolj spektakularno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje