

Max Verstappen je lani z red bullom ubranil naslov svetovnega prvaka in se še četrtič zapisal z zlatimi črkami v anale formule ena. Skupaj z Red Bullom je doživel (rezultatsko) krizo, ki pa jo je na koncu vendarle prebrodil.
Nihče pravzaprav ni pričakoval tako razburljive sezone. Nihče ni pričakoval, da se bodo pri Red Bullu znašli v krizi – in da bo kriza trajala večji del sezone. Nihče ni pričakoval, da bo Lando Norris glavni Verstappnov izzivalec. Nihče ni pričakoval, da se bosta McLaren in Ferrari do zadnjega kroga sezone bojevala za naslov konstruktorskega prvaka.
Glede na to, da bodo dirkači letos dirkali z več ali manj enakimi dirkalniki, je mogoče pričakovati, da tudi letos ne bo manjkalo akcije. Moštva so pozimi iskala rešitve, vprašanje je, ali se je razmerje moči (vsaj pri vrhu) kaj spremenilo. Sodeč po zimskih testiranjih v Bahrajnu – ne.
McLaren ostaja glavni favorit
Jasno, zimska testiranja je treba jemati z rezervo. Moštva namreč ne razkrijejo vseh kart, prvi kazalnik morebitnega novega razmerja moči nastopi v kvalifikacijah za uvodno dirko. Pa vendar, na zimskih testiranjih je še naprej najboljšo formo kazal McLaren. Ta je blestel v simulaciji dirke, kjer je bil Norris v povprečju približno pol sekunde hitrejši na krog od glavnih tekmecev. McLarna sta se odlično odrezala v hladnejših in toplejših razmerah, je pa res, da sta oba dirkača tarnala nad nekoliko slabšim zadnjim oprijemom novega mclarna MCL39. Za zdaj ne kaže, da bi v Wokingu storili korak nazaj, ostali so na čelu karavane, zdaj morajo storiti vse, da tam tudi ostanejo v letu 2025. Bo Britancem uspelo konstruktorskemu naslovu zdaj dodati še dirkaškega?


Verstappen bo spet pri vrhu – ne glede na vse
Odgovor na to bo najverjetneje podal Verstappen. Nizozemski šampion se je med testiranji spoprijemal s številnimi težavami, največje je imel z upravljanjem dirkalnika zadnji dan testiranja v Sahirju. Skrbi povzroča predvsem dejstvo, kako neodziven je bil red bull RB21 po spremembi splošnih nastavitev. Tudi sicer je moštvo od vseh odpeljalo najmanj krogov, 304 oziroma 63 manj od lanskega leta. A ne glede na to, s kakšnimi težavami se bodo pri Red Bullu ukvarjali skozi celotno sezono (zanimivo bo videti, kako je oziroma bo vplival odhod glavnega oblikovalca Adriana Neweyja v Aston Martin), gre pričakovati, da bo Verstappen nekako našel pot do vrha. Ali pa se mu bo nekako čim bolj približal. Generacijski talent je lani zaprl usta vsem dvomljivcem z eno najboljših predstav vseh časov v Sao Paulu, in zagotovo še ni rekel zadnje besede. Vprašanje je, ali bo imel zadostno pomoč novega moštvenega kolega Liama Lawsona, ki je v drugem red bullu zamenjal sila povprečnega Sergia Pereza. Bo Novozelandcu, čigar vloga pri Red Bullu je več kot jasna, uspelo odžirati točke največjim Verstappnovim tekmecem? Čas bo povedal svoje.

Pri Ferrariju več vprašanj kot odgovorov
Kakor bo tudi povedal, kako dobra je bila odločitev Lewisa Hamiltona, ki se je po dolgih letih poslovil od Mercedesa in se namenil v Maranello k Ferrariju. Sedemkratni svetovni prvak je na predstavitvi v Fiorianu poskrbel za pravcato evforijo med 'tifosi', ki upajo, da bodo lahko letos po koncu dirk večkrat slišali himno Fratelli d'Italia. Imajo močno dirkaško zasedbo, ob Hamiltonu še vedno nabritega Charlesa Leclerca, je pa res, da bodo morali v Maranellu dirkalnik korenito izboljšati. Med testiranji je v oči bodla prehitra obraba gum, pojavile so se težave z menjalnikom, tudi sicer sta oba dirkača večkrat zletela v izletno območje, kar samo dokazuje, da imata težave z upravljanjem ferrarija SF-25, zlasti z zadnjim delom. Lani so bili Ferrarijevi paketi izboljšav med sezono delno uspešni. V Barceloni so izboljšali podtlak, a je dirkalnik nato v hitrih zavojih zaradi poskakovanja postal zelo nestabilen. Precej pozneje so ugotovili pravi razlog, ga odpravili in si nekako rešili kožo – z zmagama v Austinu in Ciudadu de Mexicu. Privrženci poskočnega konjička upajo, da bodo težave, ki so moštvo pestile v Bahrajnu med zimskim testiranjem, hitro odpravljene, in da bosta rdeča dirkalnika nadaljevala tam, kjer sta končala: pri vrhu.
MOŠTVA IN DIRKAČI ZA SEZONO 2025
MOŠTVO | DIRKALNIK | DIRKAČA | |||
![]() | Alpine BWT Alpine F1 Team Enstone, Velika Britanija Viry-Châtillon, Francija | Alpine A525 | ![]() | 7 | Jack Doohan 20. januar 2003 Gold Coast, Avstralija |
![]() | 10 | Pierre Gasly 7. februar 1996 Rouen, Francija | |||
![]() | Aston Martin Aston Martin Aramco Formula One Team Silverstone, Velika Britanija | Aston Martin AMR25 Mercedes | ![]() | 14 | Fernando Alonso 29. julij 1981 Oviedo, Španija |
![]() | 18 | Lance Stroll 29. oktober 1998 Montreal, Kanada | |||
![]() | Ferrari Scuderia Ferrari Maranello, Italija | Ferrari SF-25 | ![]() | 16 | Charles Leclerc 16. oktober 1997 Monte Carlo, Monako |
![]() | 44 | Lewis Hamilton 7. januar 1985 Stevenage, Velika Britanija | |||
![]() | Haas MoneyGram Haas F1 Team Kannapolis, Severna Karolina, ZDA Banbury, Velika Britanija | Haas VF-25 | ![]() | 31 | Esteban Ocon 17. september 1996 Evreux, Francija |
![]() | 87 | Oliver Bearman 8. maj 2005 London, Velika Britanija | |||
![]() | Sauber Stake F1 Team Kick Sauber Hinwil, Švica | Sauber C45 | ![]() | 5 | Gabriel Bortoleto 11. oktober 2004 São Paulo, Brazilija |
![]() | 27 | Nico Hülkenberg 19. avgust 1987 Emmerich am Rhein, Nemčija | |||
![]() | McLaren Woking, Velika Britanija | McLaren MCL39 | ![]() | 4 | Lando Norris 13. november 1999 Bristol, Velika Britanija |
![]() | 81 | Oscar Piastri 6. april 2001 Melbourne, Avstralija | |||
![]() | Mercedes Mercedes-AMG Petronas Formula One Team Brackley, Velika Britanija Brixworth, Velika Britanija | Mercedes F1 W16 | ![]() | 12 | Andrea Kimi Antonelli 25. avgust 2006 Bologna, Italija |
![]() | 63 | George Russell 15. februar 1998 King's Lynn, Velika Britanija | |||
![]() | Racing Bulls Visa Cash App Racing Bulls Formula One Team Faenza, Italija | Racing Bulls VCARB 02 | ![]() | 6 | Isack Hadjar 28. september 2004 Pariz, Francija |
![]() | 22 | Juki Cunoda 21. maj 2000 Sagamihara, Japonska | |||
![]() | Red Bull Oracle Red Bull Racing Milton Keynes, Velika Britanija | Red Bull RB21 | ![]() | 1 | Max Verstappen |
![]() | 30 | Liam Lawson 11. februar 2002 Hastings, Nova Zelandija | |||
![]() | Williams Williams Racing Grove, Velika Britanija | Williams FW47 | ![]() | 23 | Alexander Albon 23. marec 1996 London, Velika Britanija |
![]() | 55 | Carlos Sainz ml. 1. september 1994 Madrid, Španija |

Mercedes poskrbel za lepo presenečenje
Še najbolj so lahko z zimskimi testiranji zadovoljni pri Mercedesu. Moštvo, ki je v preteklosti serijsko osvajalo dirkaške in konstruktorske naslove svetovnega prvaka, je v zadnjih sezonah precej nazadovalo. Sem in tja je dobilo kakšno dirko, a uspeha željni Toto Wolff si s kolegi, jasno, želi veliko več. V pogovoru z novinarji je poudaril, da je ekipa v Bahrajnu dosegla vse zadane cilje. Še največji napredek naj bi naredila pri stabilnosti dirkalnika, ki ji je lani povzročal največ preglavic. Za nameček sta mercedesa odpeljala največ krogov med vsemi moštvi (458). Čudežev moštva iz Brackleyja ne gre pričakovati, tega se zaveda tudi Wolff, je pa povsem realno, da se bo Mercedes letos večkrat boril za zmago. In to zanje v tem trenutku šteje skoraj največ.

Kaj pa drugi? Williams je v prednosti.
Ob robu 30. obletnice smrti Ayrtona Senne je kot strela z jasnega odjeknila novica, da Adrian Newey zapušča Red Bull. Pozneje je izbral Aston Martin in prav zaradi njega bo britanski kolektiv iz Silverstona letos požel veliko pozornosti. Se bo njegova prisotnost poznala že letos? Številni so prepričani, da bo Newey svoj pečat na ekipi pustil predvsem prihodnje leto, ko začnejo veljati novi, korenito spremenjeni predpisi. Težko je oceniti predstave Fernanda Alonsa in Lancea Strolla med testiranji. Oba sta imela vzpone in padce, aston martin AMR25 je na trenutke deloval odlično, na trenutke zelo povprečno. Verjetno bo takšen tudi potek sezone. Sezone, v kateri številni pričakujejo Williamsovo vstajenje. Speči velikan je po večletnem životarjenju začel nizati dobre rezultate, iz sezone v sezono je bil boljši, več od lani si obetajo tudi letos. Ekipo je izdatno okrepil Carlos Sainz mlajši, ki je med drugim odpeljal najhitrejši krog testiranj z 1:29,348, kar mu je uspelo še drugo leto zapored. Boj srednjekategornikov bo tudi letos neizprosen, a sodeč po testiranjih, utegne Williams dobiti boj z Alpinom in Haasom.

Leto 2025 prinaša sezono novincev
V letošnji sezoni se bo kar šest novincev prvič predstavilo kot polnopravni dirkači v formuli ena. Oliver Bearman, Liam Lawson in Jack Doohan že imajo izkušnje z dirkanjem v kraljici motošporta, a letos bodo prvič sezono začeli kot pravi, in ne nadomestni dirkači. Največ izkušenj ima Lawson, ki je po singapurski preizkušnji lani pri Racing Bullsih zamenjal Daniela Ricciarda, po sezoni pa postal novi moštveni kolega Verstappna. Pri RB-ju je Novozelandca nasledil Francoz Isack Hadjar. Bearman je v Savdski Arabiji lani zamenjal Sainza pri Ferrariju in navdušil s 7. mestom, storil je dovolj, da si je prislužil dirkaški sedež pri Haasu, kamor se je iz Alpina preselil tudi Esteban Ocon. Andrea Kimi Antonelli je nasledil Hamiltona pri Mercedesu, Doohan se je pridružil Pierru Gaslyju pri Alpinu, Gabriel Bortoleto pa bo skupaj z nemškim veteranom Nicom Hülkenbergom dirkal za Sauber.
KOLEDAR SEZONE 2025
DIRKA | DATUM | SPORED | |
![]() | VN AVSTRALIJE Melbourne | 16. marec 2025 | 14. marec ob 2.30: Prvi prosti trening 14. marec ob 6.00: Drugi prosti trening 15. marec ob 2.30: Tretji prosti trening 15. marec ob 6.00: Kvalifikacije 16. marec ob 5.00: Dirka |
![]() | VN KITAJSKE Šanghaj | 23. marec 2025 | 21. marec ob 4.30: Prosti trening 21. marec ob 8.30: Kvalifikacije za sprint 22. marec ob 4.00: Sprint 22. marec ob 8.00: Kvalifikacije 23. marec ob 8.00: Dirka |
![]() | VN JAPONSKE Suzuka | 6. april 2025 | 4. april ob 4.30: Prvi prosti trening 4. april ob 8.00: Drugi prosti trening 5. april ob 4.30: Tretji prosti trening 5. april ob 8.00: Kvalifikacije 6. april ob 7.00: Dirka |
![]() | VN BAHRAJNA Manama | 13. april 2025 | 11. april ob 13.30: Prvi prosti trening 11. april ob 17.00: Drugi prosti trening 12. april ob 14.30: Tretji prosti trening 12. april ob 18.00: Kvalifikacije 13. april ob 17.00: Dirka |
![]() | VN SAVDSKE ARABIJE Džeda | 20. april 2025 | 18. april ob 15.30: Prvi prosti trening 18. april ob 19.00: Drugi prosti trening 19. april ob 15.30: Tretji prosti trening 19. april ob 19.00: Kvalifikacije 20. april ob 19.00: Dirka |
![]() | VN MIAMIJA Miami | 4. maj 2025 | 2. maj ob 18.30: Prosti trening 2. maj ob 22.30: Kvalifikacije za sprint 3. maj ob 18.00: Sprint 3. maj ob 22.00: Kvalifikacije 4. maj ob 22.00: Dirka |
![]() | VN EMILIJE-ROMANJE Imola | 18. maj 2025 | 16. maj ob 13.30: Prvi prosti trening 16. maj ob 17.00: Drugi prosti trening 17. maj ob 12.30: Tretji prosti trening 17. maj ob 16.00: Kvalifikacije 18. maj ob 15.00: Dirka |
![]() | VN MONAKA Monte Carlo | 25. maj 2025 | 23. maj ob 13.30: Prvi prosti trening 23. maj ob 17.00: Drugi prosti trening 24. maj ob 12.30: Tretji prosti trening 24. maj ob 16.00: Kvalifikacije 25. maj ob 15.00: Dirka |
![]() | VN ŠPANIJE Barcelona | 1. junij 2025 | 30. maj ob 13.30: Prvi prosti trening 30. maj ob 17.00: Drugi prosti trening 31. maj ob 12.30: Tretji prosti trening 31. maj ob 16.00: Kvalifikacije 1. junij ob 15.00: Dirka |
![]() | VN KANADE Montreal | 15. junij 2025 | 13. junij ob 19.30: Prvi prosti trening 13. junij ob 23.00: Drugi prosti trening 14. junij ob 18.30: Tretji prosti trening 14. junij ob 22.00: Kvalifikacije 15. junij ob 20.00: Dirka |
![]() | VN AVSTRIJE Spielberg | 29. junij 2025 | 27. junij ob 13.30: Prvi prosti trening 27. junij ob 17.00: Drugi prosti trening 28. junij ob 12.30: Tretji prosti trening 28. junij ob 16.00: Kvalifikacije 29. junij ob 15.00: Dirka |
![]() | VN VELIKE BRITANIJE Silverstone | 6. julij 2025 | 4. julij ob 13.30: Prvi prosti trening 4. julij ob 17.00: Drugi prosti trening 5. julij ob 12.30: Tretji prosti trening 5. julij ob 16.00: Kvalifikacije 6. julij ob 16.00: Dirka |
![]() | VN BELGIJE Spa-Francorchamps | 27. julij 2025 | 25. julij ob 12.30: Prosti trening 25. julij ob 16.30: Kvalifikacije za sprint 26. julij ob 12.00: Sprint 26. julij ob 16.00: Kvalifikacije 27. julij ob 15.00: Dirka |
![]() | VN MADŽARSKE Budimpešta | 3. avgust 2025 | 1. avgust ob 13.30: Prvi prosti trening 1. avgust ob 17.00: Drugi prosti trening 2. avgust ob 12.30: Tretji prosti trening 2. avgust ob 16.00: Kvalifikacije 3. avgust ob 15.00: Dirka |
![]() | VN NIZOZEMSKE Zandvoort | 31. avgust 2025 | 29. avgust ob 12.30: Prvi prosti trening 29. avgust ob 16.00: Drugi prosti trening 30. avgust ob 11.30: Tretji prosti trening 30. avgust ob 15.00: Kvalifikacije 31. avgust ob 15.00: Dirka |
![]() | VN ITALIJE Monza | 7. september 2025 | 5. september ob 13.30: Prvi prosti trening 5. september ob 17.00: Drugi prosti trening 6. september ob 12.30: Tretji prosti trening 6. september ob 16.00: Kvalifikacije 7. september ob 15.00: Dirka |
![]() | VN AZERBAJDŽANA Baku | 21. september 2025 | 19. september ob 10.30: Prvi prosti trening 19. september ob 14.00: Drugi prosti trening 20. september ob 10.30: Tretji prosti trening 20. september ob 14.00: Kvalifikacije 21. september ob 13.00: Dirka |
![]() | VN SINGAPURJA Marina Bay | 5. oktober 2025 | 3. oktober ob 11.30: Prvi prosti trening 3. oktober ob 15.00: Drugi prosti trening 4. oktober ob 11.30: Tretji prosti trening 4. oktober ob 15.00: Kvalifikacije 5. oktober ob 14.00: Dirka |
![]() | VN ZDA Austin | 19. oktober 2025 | 17. oktober ob 19.30: Prosti trening 17. oktober ob 23.30: Kvalifikacije za sprint 18. oktober ob 19.00: Sprint 18. oktober ob 23.00: Kvalifikacije 19. oktober ob 21.00: Dirka |
![]() | VN CIUDAD DE MEXICA Ciudad de Mexico | 26. oktober 2025 | 24. oktober ob 20.30: Prvi prosti trening 25. oktober ob 0.00: Drugi prosti trening 25. oktober ob 19.30: Tretji prosti trening 25. oktober ob 23.00: Kvalifikacije 26. oktober ob 21.00: Dirka |
![]() | VN SAO PAULA Sao Paulo | 9. november 2025 | 7. november ob 15.30: Prosti trening 7. november ob 19.30: Kvalifikacije za sprint 8. november ob 15.00: Sprint 8. november ob 19.00: Kvalifikacije 9. november ob 18.00: Dirka |
![]() | VN LAS VEGASA Las Vegas | 22. november 2025 | 21. november ob 1.30: Prvi prosti trening 21. november ob 5.00: Drugi prosti trening 22. november ob 1.30: Tretji prosti trening 22. november ob 5.00: Kvalifikacije 23. november ob 5.00: Dirka |
![]() | VN KATARJA Losail | 30. november 2025 | 28. november ob 14.30: Prosti trening 28. november ob 18.30: Kvalifikacije za sprint 29. november ob 15.00: Sprint 29. november ob 19.00: Kvalifikacije 30. november ob 17.00: Dirka |
![]() | VN ABU DABIJA Jas Marina | 7. december 2025 | 5. december ob 10.30: Prvi prosti trening 5. december ob 14.00: Drugi prosti trening 6. december ob 11.30: Tretji prosti trening 6. december ob 15.00: Kvalifikacije 7. december ob 14.00: Dirka |
Dirkači so lahko malce težji
S tehničnega vidika bo nova sezona prinesla nekaj manjših sprememb. Najmanjša dovoljena teža dirkača je namesto 78 zdaj 80 kilogramov, posledično je za dva kilograma zvišana tudi najmanjša dovoljena teža dirkalnika (s 798 na 800 kg). Prav tako bo letos uveden komplet za hlajenje dirkača med dirkami, ki bo odobren v ekstremno vročih razmerah (temperatura v senci nad 30,5 °C). Tedaj se bo minimalna teža dirkača in dirkalnika zvišala za pet kilogramov. Zadnje gibljivo krilce bo letos nekoliko ožje, prav tako z letošnjim letom ni več omejitev pri dovoljeni uporabi števila menjalnikov.
Dodatna točka pomahala v slovo
Tudi v športnih predpisih je prišlo do nekaterih sprememb. Dodatno točko za najhitrejši krog ob uvrstitvi v top 10 so črtali in je ne bodo več podeljevali. Jasno so tudi določena pravila, kakšen bo startni vrstni red za sprinterske dirke, če bodo morali kvalifikacije zanje iz kakršnih koli razlogov odpovedati: dirkači bodo razvrščeni glede na položaje, ki jih zasedajo v skupnem vrstnem redu za svetovno prvenstvo. Če to ne bo mogoče, bodo startni vrstni red določili komisarji. Ni skrivnost, da je dirka za VN Monaka ena najbolj dolgočasnih na koledarju. Zaradi ozke ulične trase je prehitevanje tako rekoč skoraj nemogoče, zato so se pri Mednarodni avtomobilistični zvezi Fia odločili, da bodo dirko začinili na svoj način: dirkači bodo morali obvezno opraviti vsaj dva postanka, ne glede na vremenske razmere. Prav tako bodo morala moštva na dirki uporabiti vsaj tri različne komplete gum.

Pred startom iz boksov v krog za ogrevanje
Z novo sezono je uveden tudi nov protokol za poškodovane dirkalnike. Tisti dirkači, ki bodo imeli (na videz) huje poškodovane dirkalnike, bodo morali po navodilih vodje dirke svoje vozilo parkirati v varnem območju in odstopiti. To pomeni, da se ne bodo več počasi vračali v bokse in s tem ogrožali druge na stezi. Bodisi s počasno vožnjo bodisi z odpadlimi karbonskimi delci dirkalnikov ali razlivanjem olja in drugih tekočin. Tisti, ki bodo dirko začeli iz boksov, bodo morali za razliko od prejšnjih sezon, ko so v garaži čakali na začetek startne procedure, tako kot vsi ostali v krog za ogrevanje.
Dirkači bodo vse večji "roboti"
Zagotovo pa so še največ obrvi dvignila precej strožja pravila za javno nastopanje dirkačev in njihove pripombe. Lani smo bili priča pogromu nad Maxom Verstappnom, ki je s sočno besedo opisal nezadovoljstvo s svojim dirkalnikom. Pozneje se je v zagati zaradi psovke, izrečene med uradnim javnim nastopom pod okriljem Fie, znašel še Leclerc. Predsednik Fie Mohammed Ben Sulayem je že lani jasno izrazil željo po zmanjšanju nesprejemljivega vedenja dirkačev, zdaj bo to izdatno sankcionirano. Za prvi prekršek bodo namreč dirkači prejeli globo 40.000 evrov, za drugi prekršek globo 80.000 evrov in pogojni suspenz, tretji prekršek pa prinaša globo 120.000 evrov, enomesečno prepoved dirkanja in celo odvzem točk v svetovnem prvenstvu. Enake kazni so določene v primeru, ko zaradi dirkačev krovna zveza utrpi kakršno koli moralno škodo ali izgubi. Enako bodo dirkači sankcionirani, če bodo podajali svoje politične, verske in druge komentarje, ki niso v skladu z nevtralnim položajem zveze. V tem primeru se bodo morali za morebitne tovrstne izjave tudi javno opravičiti, izjave pa preklicati.
Začetek v Avstraliji, konec v ZAE-ju
V nasprotju z zadnjimi leti bo uvodno dirko nove sezone prvič po letu 2019 spet gostila Avstralija oziroma Albert Park v Melbournu. V zadnjih štirih letih se je sezona začela v Bahrajnu, v zadnjih treh je bila druga dirka v Savdski Arabiji. Omenjeni dirki so tokrat prestavili na april, da se izognejo muslimanskemu postnemu mesecu ramazanu. Tako kot lani je tudi letos na koledarju 24 dirk, bistvenih sprememb ni, sezona se začne 16. marca v Avstraliji, konča pa 7. decembra v Združenih arabskih emiratih. Vmes bodo imeli dirkači in moštva poletni premor med dirko za VN Madžarske v Budimpešti (3. avgust) in VN Nizozemske (31. avgust) v Zandvoortu. To letovišče bo dirko formule ena gostilo še naslednje leto, nato pa ga bodo črtali s koledarja.
VSI PRVAKI V ZGODOVINI FORMULE ENA
Sezona | Dirkaški prvak (moštvo) | Konstruktorski prvak |
1950 | Giuseppe 'Nino' Farina (Alfa Romeo) | / |
1951 | Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo) | / |
1952 | Alberto Ascari (Ferrari) | / |
1953 | Alberto Ascari (Ferrari) | / |
1954 | Juan Manuel Fangio (Maserati/Mercedes) | / |
1955 | Juan Manuel Fangio (Mercedes) | / |
1956 | Juan Manuel Fangio (Ferrari) | / |
1957 | Juan Manuel Fangio (Maserati) | / |
1958 | Mike Hawthorn (Ferrari) | Vanwall |
1959 | Jack Brabham (Cooper) | Cooper |
1960 | Jack Brabham (Cooper) | Cooper |
1961 | Phil Hill (Ferrari) | Ferrari |
1962 | Graham Hill (BRM) | BRM |
1963 | Jim Clark (Lotus) | Lotus |
1964 | John Surtees (Ferrari) | Ferrari |
1965 | Jim Clark (Lotus) | Lotus |
1966 | Jack Brabham (Brabham) | Brabham |
1967 | Denny Hulme (Brabham) | Brabham |
1968 | Graham Hill (Lotus) | Lotus |
1969 | Jackie Stewart (Matra) | Matra |
1970 | Jochen Rindt (Lotus) | Lotus |
1971 | Jackie Stewart (Tyrrell) | Tyrrell |
1972 | Emerson Fittipaldi (McLaren) | Lotus |
1973 | Jackie Stewart (Tyrrell) | Lotus |
1974 | Emerson Fittipaldi (McLaren) | McLaren |
1975 | Niki Lauda (Ferrari) | Ferrari |
1976 | James Hunt (McLaren) | Ferrari |
1977 | Niki Lauda (Ferrari) | Ferrari |
1978 | Mario Andretti (Lotus) | Lotus |
1979 | Jody Scheckter (Ferrari) | Ferrari |
1980 | Alan Jones (Williams) | Williams |
1981 | Nelson Piquet (Brabham) | Williams |
1982 | Keke Rosberg (Williams) | Ferrari |
1983 | Nelson Piquet (Brabham) | Ferrari |
1984 | Niki Lauda (McLaren) | McLaren |
1985 | Alain Prost (McLaren) | McLaren |
1986 | Alain Prost (McLaren) | Williams |
1987 | Nelson Piquet (Williams) | Williams |
1988 | Ayrton Senna (McLaren) | McLaren |
1989 | Alain Prost (McLaren) | McLaren |
1990 | Ayrton Senna (McLaren) | McLaren |
1991 | Ayrton Senna (McLaren) | McLaren |
1992 | Nigel Mansell (Williams) | Williams |
1993 | Alain Prost (Williams) | Williams |
1994 | Michael Schumacher (Benetton) | Williams |
1995 | Michael Schumacher (Benetton) | Benetton |
1996 | Damon Hill (Williams) | Williams |
1997 | Jacques Villeneuve (Williams) | Williams |
1998 | Mika Häkkinen (McLaren) | McLaren |
1999 | Mika Häkkinen (McLaren) | Ferrari |
2000 | Michael Schumacher (Ferrari) | Ferrari |
2001 | Michael Schumacher (Ferrari) | Ferrari |
2002 | Michael Schumacher (Ferrari) | Ferrari |
2003 | Michael Schumacher (Ferrari) | Ferrari |
2004 | Michael Schumacher (Ferrari) | Ferrari |
2005 | Fernando Alonso (Renault) | Renault |
2006 | Fernando Alonso (Renault) | Renault |
2007 | Kimi Räikkönen (Ferrari) | Ferrari |
2008 | Lewis Hamilton (McLaren) | Ferrari |
2009 | Jenson Button (Brawn) | Brawn |
2010 | Sebastian Vettel (Red Bull) | Red Bull |
2011 | Sebastian Vettel (Red Bull) | Red Bull |
2012 | Sebastian Vettel (Red Bull) | Red Bull |
2013 | Sebastian Vettel (Red Bull) | Red Bull |
2014 | Lewis Hamilton (Mercedes) | Mercedes |
2015 | Lewis Hamilton (Mercedes) | Mercedes |
2016 | Nico Rosberg (Mercedes) | Mercedes |
2017 | Lewis Hamilton (Mercedes) | Mercedes |
2018 | Lewis Hamilton (Mercedes) | Mercedes |
2019 | Lewis Hamilton (Mercedes) | Mercedes |
2020 | Lewis Hamilton (Mercedes) | Mercedes |
2021 | Max Verstappen (Red Bull) | Mercedes |
2022 | Max Verstappen (Red Bull) | Red Bull |
2023 | Max Verstappen (Red Bull) | Red Bull |
2024 | Max Verstappen (Red Bull) | McLaren |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje