Koliko ste pripravljeni odšteti za vstopnico za tekmo leta? Foto: MMC RTV SLO
Koliko ste pripravljeni odšteti za vstopnico za tekmo leta? Foto: MMC RTV SLO
Spletna stran NZS-ja
Številne ljubitelje nogometa je na spletni strani NZS-ja prejšnji torek pričakalo obvestilo, da so (trenutno) vsi strežniki zasedeni, kar ob velikem navalu ni bilo presenetljivo. Foto: MMC RTV SLO
Slovenska zastava
Izkušnja iz dodatnih kvalifikacij z Romunijo: 10 minut po začetku tekme so se vstopnice prodajale že pod prodajno ceno. Foto: MMC RTV SLO
Vstopnice za 300 evrov
V Sloveniji preprodaja vstopnic za prireditve ni kazniva, tako kot je na primer v Angliji ali Nemčiji. Foto: MMC RTV SLO
Slovenski navijači.
Redni obiskovalci reprezentančnih tekem so mnenja, da bi morali vstopnice za takšne obračune deliti glede na število obiskanih tekem v zadnjem kvalifikacijskem ciklusu. Foto: MMC RTV SLO/Toni Gruden

"Halo, tukaj Janez. A so vstopnice še na voljo? Koliko pa stanejo?"

"Da, še jih imam. 100 evrov za eno, komplet 180, več je dodaten popust. Koliko jih hočeš?"

"Še dve, dve sem že kupil, ampak sem dal zanje le 60 evrov po vstopnici."

"Ok, dve za 150 evrov."

"Dogovorjeno."

Tečaj drsi tudi na črni borzi
Vstopnica za povratno nogometno tekmo med Slovenijo in Rusijo v okviru dodatnih kvalifikacij za SP 2010 je v redni spletni prodaji NZS-ja stala 25 ali 20 evrov. Prejšnji teden so se cene vrtele okoli 100 evrov na vstopnico, v torek opoldne pa bi lahko kupili vstopnico tudi po 60 evrov. Najdražje so bile vstopnice za VIP-tribuno, ki so se prodajale po 300 evrov na vstopnico.

Na prodaj vsaka dvajseta vstopnica
Slovenski najbolj priljubljeni spletni "bolšji" portal bolha.com je v tem tednu poplavljen s prodajnim oglasi za dragocene vstopnice, brez katerih so ostali številni ljubitelji slovenske reprezentance. Po spremljanju oglasov v preteklih dneh je (bilo) samo na Bolhi na prodaj okoli 400 vstopnic oz. 3 odstotki vseh izdanih vstopnic. Potem so še tu številni drugi spletni forumi, socialna omrežja in seveda tradicionalni lokali, kjer je mogoče "na roke" dobiti tudi takšno malenkost, kot so vstopnice za omenjeno tekmo leta. Po konservativni oceni je torej na voljo vsaj 5 odstotkov vstopnic.

Preprodaja brez meja
Nogometna zveza Slovenija se je odločila za spletno prodajo, ki je možnosti za nakup odvzela starejšim, hkrati pa zaradi slabosti sistema omogočila spretnim posameznikom, da so zaobšli omejitev dveh vstopnic na osebo. A med oglasi niso le ponudbe "srečnih" zmagovalcev spletnega boja, temveč tudi vstopnice, ki so jih dobili nogometni klubi od krovne zveze (predvsem manjši), in vstopnice, ki jih delijo pokrovitelji med zaposlene in poslovne partnerje.

Tržno inšpekcijo preprodaja ne zanima
NZS je poslal pritožbo lastniku Bolhe, ki je celo umaknil nekaj oglasov, a so se hitro oglasili prodajalci, ki so se obrnili na tržno inšpekcijo. Po njenem mnenju nadaljnja prodaja vstopnic ni sporna, saj je to osebna stvar trenutnega lastnika dragocenega lističa. Zaslužek pri tem je prepuščen prodajalcu.

Rešitev v personalizaciji?
Nogometna zveza bo za v prihodnje razmislila o drugačnem sistemu prodaje, v mislih imajo predvsem naključni žreb. Fizična prodaja na bencinskih servisih in v agencijah se zaradi prodaje pod pultom v preteklosti ni obnesla. "Personalizaciji se izogibamo, ker ni najbolj všeč gledalcem zaradi podajanja osebnih podatkov in posledičnega preverjanja na stadionu. Če bo pa to pomenilo lažjo prodajo in preprečitev črnega trga, pa je to lahko rešitev," je razmišljanje na Čerinovi 4 o črnem trgu razkril Matjaž Krajnik, NZS-jev predstavnik za stike z javnostmi.

Vojni zaslužkarji ali iznajdljivci?
Prodajalci so trdno prepričani, da ne delajo nič napačno, ampak samo omogočajo ljudem, da si bodo lahko v živo ogledali svoje junake, pri tem pa "malce zaslužili za stroške in trud" (izjava prodajalca, ki je v obtok dal šest vstopnic).

Kateri oglasi so najbolj "navdušili" MMC-jevce?
Zmagovita četverica:
- oglas samostojne podjetnice, ki se ukvarja s prodajo bižuterije, nakita in kozmetike in je svoji dejavnosti dodala še nogometno vstopnico;
- pozornost je pritegnila tudi ponudba Michaela in Hubertusa, ki govorita samo nemško ali angleško, a prodajata šest vstopnic;
- omembo si zasluži tudi nad nogometom povsem nenavdušeni bančnik, ki je dobil vstopnice v dar;
- nesrečnež, ki si ni pravilno razporedil časa in ne more na tekmo ter zdaj "podarja" vstopnice za 100 evrov po kosu.

Kupujete ali prodajate?
In kaj menite navijači? Svoja mnenja delite z nami v komentarjih pod novico. Še zanimivost: na spletnem portalu podarimo.si, kjer lahko zastonj podarite kar koli, ni bilo v tem času niti ene ponudbe za ogled obračuna med Slovenijo in Rusijo v Ljudskem vrtu.