Po podatkih Mediane to na letni ravni pomeni povprečno rast osmih odstotkov. A razlike so precejšnje, ko naredimo razrez po vrsti medijev. Rast je opaziti pri televiziji, ki v obdobju 2008-2013 beleži 14-odstotno povprečno kumulativno spremembo, in medmrežju (rast znaša 9 odstotkov).
Padec je zaznati pri tisku (6 odstotkov), mobilnem oglaševanju (14 odstotkov) in kinu (20 odstotkov). Televizija je imela tako leta 2013 kar 73-odstotni delež vseh bruto prihodkov oziroma dobrih 550 milijonov evrov. Delež tiska je na drugi strani padel na dobrih 15 odstotkov. Še leta 2008 je imel tisk skoraj 30-odstotni delež.
Po podatkih Ministrstva za kulturo se število medijev, vpisanih v razvid medijev, vsako leto viša.
Leto | TV | Radio | Tisk | Elektronski | Skupaj |
2007 | 66 | 105 | 896 | 163 | 1.230 |
2008 | 69 | 107 | 939 | 210 | 1.325 |
2009 | 79 | 110 | 984 | 236 | 1.409 |
2010 | 86 | 112 | 1.036 | 279 | 1.513 |
2011 | 95 | 113 | 1.083 | 324 | 1.615 |
2012 | 102 | 116 | 1.117 | 362 | 1.697 |
2013 | 108 | 116 | 1.151 | 412 | 1.787 |
Na drugi strani pa se zmanjšuje število novinarjev. Od leta 2008 do 2012 se je število zmanjšalo z 2.285 na 2.170. V petkovem podcastu Številke bomo gostili Domna Saviča, ki bo govoril o akciji Medije v medije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje