Tekma, na kateri se merita zmagovalca konferenc AFC in NFC, poteka že vse od leta 1967. Prva leta je bil, denimo, 30-sekundi oglas med prenosom tekme vreden nekaj 10.000 dolarjev, danes pa je ta številka eksplodirala v stratosfero. Letos namreč NBC za polminutni oglas zahteva kar 4,5 milijone ameriških dolarjev.
Dan po Super Bowlu na bolniški dopust
Na prvo februarsko nedeljo, ko je odigran Super Bowl, v ZDA pojedo ogromno hrane (nekaj statističnih zanimivosti je v spodnji infografiki), več hrane se v ZDA poje le na zahvalni dan. Dan po Super Bowlu bolniški dopust prijavi kar poldrugi milijon Američanov.
Nekateri bi izpustili poroko, pogreb in rojstvo
O pomenu in kulturni priljubljenosti Super Bowla priča raziskava Harris Interactive Poll, ki je pokazala, da bi 20 odstotkov Američanov izpustilo poroko svojega dobrega prijatelja ali družinskega člana, če bi sočasno na Super Bowlu igrala ekipa, za katero vprašani navija. 19 odstotkov vprašanih bi izpustilo pogreb ljube osebe, 15 odstotkov Američanov pa rojstvo svojega otroka.
O Super Bowlu pogovor z Rokom Grilcem
V petek bo na podcastu Številke gostoval športni komentator Rok Grilec, ki bo podal svoje razmišljanje pred tekmo Seattle - New England.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje