"Volkswagen si bo ta dan zapomnil kot trenutek, ko so otroške rokavice politikov zamenjale boksarske rokavice potrošniških organizacij," je dejal predsednik potrošniške organizacije VZBV Klaus Mueller.
Skupinsko tožbo je v Nemčiji omogočila nova zakonodaja, ki zaradi nastale škode omogoča skupinske tožbe zoper podjetja in je začela veljati ravno danes. Nemška ministrica za pravosodje Katarina Barley je ocenila, da bi korist od nove zakonodaje lahko imelo približno dva milijona lastnikov Volkswagnovih avtomobilov.
V tožbo 10.000 lastnikov volkswagnov
Skupinski tožbi se je za zdaj pridružilo nekaj deset tisoč lastnikov Volkswagnovih avtomobilov, ki avtomobilsko družbo obtožujejo zavajanja z vgradnjo programske opreme, ki je prikazovala nižje izpuste.
Če bodo potrošniške organizacije dobile tožbo, bodo morali lastniki Volkswagnovih vozil na sodišču vložiti tudi individualne tožbe, toda Barleyjeva meni, da se bo Volkswagen v primeru, da izgubil skupinsko tožbo, poravnal in dobro premislil, ali bo šel v pravdanje s posamezniki ali pa preprosto, hitro in pošteno plačal odškodnino.
Cene dizlov padajo
Nemce je t. i. afera Dieselgate še posebej ujezila, saj cene dizlov močno padajo, ponekod pa so zaradi strahu pred onesnaženjem v mestih celo prepovedali vožnjo avtomobilov na dizelsko gorivo.
Volkswagen je jeseni 2015 priznal, da je 11 milijonov dizelskih avtomobilov po svetu opremil z goljufivo programsko opremo. Ta je zagotovila, da so bili izpusti škodljivih plinov v avtomobilskem izpuhu na uradnih testih nižji od dejanskih na cesti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje