Septembra je večina proizvajalcev naštela manjše število registracij zaradi uveljavitve novega meritvenega cikla WLTP, ki je povzročil hitenje z registracijami julija in avgusta ter nato ustavitev naročil ter zamude pri dobavah. To je bilo najbolj očitno pri Volkswagnu, saj je bilo septembra registriranih skoraj za polovico manj avtomobilov kot septembra lani. To je med drugim prineslo izpad golfa iz deseterice najbolj prodajanih v Evropi.
Takšne podatke razkriva zadnje poročilo podjetja JATO Dynamics za 27 evropskih držav in prinaša še eno veliko presenečenje. Prvo mesto je namreč pripadlo ne več rosno mladi opel corsi, ki sicer že dlje časa ni stala na stopničkah. Corsa se je s 24.752 primerki in 5-odstotnim povečanjem v primerjavi z lanskim septembrom uvrstila pred ford fiesto, ki je z 22.478 primerki dosegla 20-odstotno rast, ter pred renault clia, katerega prodaja je z 21.944 vozil padla za 18 odstotkov.
Težave zaradi cikla WLTP je občutil tudi volkswagen polo, ki je z 21-odstotnim upadom prodaje s stopničk zdrsnil na deveto mesto.
Napredek za razred A
Prvo mesto najbolj prodajanega modela C razreda je golfu prevzel mercedes razreda A, ki se je s 17.680 prodanimi primerki v skupni razvrstitvi uvrstil na šesto mesto. Z nadpovprečnim številom registracij so se v deseterico uvrstili še toyota yaris, peugeot 208, citroën C3 in fiat 500.
Volkswagen golf je na drugi strani imel glavno vlogo v prodajni statistiki od januarja do septembra 2018, pri čemer se mu je renault clio znova nekoliko približal. Tretji je bil volkswagen polo, ki se vse teže upira napredujoči ford fiesti. Tu velja omeniti še renault captur, ki se je v prvih devetih mesecih letošnjega leta z 12-odstotno rastjo uvrstil na osmo mesto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje