Sprevodniki so namreč zdaj zadolženi za odpiranje in zapiranje vrat, kot trdi eden najmočnejših britanskih sindikatov RMT, pa se družba Southern zavzema za to, da bi vlak upravljal le strojevodja, s čimer bi se zmanjšala varnost, za kar jamčijo sprevodniki.
Največji britanski železniški operater Govia Thamselink Railway (GTR), lastnik Southerna, pa po drugi strani ocenjuje, da zdaj, ko so na vlakih samodejna vrata, ki jih upravlja strojevodja, ni več potrebe po sprevodnikih in da bi s tem, ko na vlakih ne bi bilo več sprevodnikov, zmanjšali zamude vlakov. Obenem GTR zagotavlja, da delovnega mesta sprevodnika ne bi črtali, ampak bi se lahko sprevodnik v prihodnje bolj posvetil potnikom.
"Tako kot potniki smo tudi mi jezni. Ne moremo samo stati in gledati, medtem ko so ogrožena delovna mesta in varnost potnikov v prenatrpanih vlakih," je dejal glavni sekretar RMT-ja Mick Cash. RMT se glede tega vprašanja pogaja tudi s škotskimi železnicami Scotrail.
Dosedanja pogajanja sindikatov in GTR so bila neuspešna. GTR je napovedal, da bo med stavko na vlakih samo strojevodja.
Stavka vpliva na sto tisoče potnikov
Stavka je vznemirila več sto tisoč potnikov, ki se v London in mesta na jugu Anglije vsak dan vozijo z vlakom. Družba Southern je potnike obvestila, da bo z juga države, na primer iz Brightona in londonskega letališča Gatwick, v času stavke vozilo le 60 odstotkov vlakov.
Stavka pomeni dodatne težave za potnike iz južnih delov Anglije, ki jih že več mesecev jezijo zamude in odpovedi voženj vlakov zaradi bolezni številnih zaposlenih na železnicah.
Če bo stavka res trajala pet dni, bo to najdaljša železniška stavka na Otoku po letu 1968, poroča BBC.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje